Taip pabandziau, ir zinau ka tu darai blogai :) Siaip viskas veikia ir veikia praktiskai normaliai, ir net ijungus zemesni begi iskarto letejimas padideja, o iskarto ijugus aukstesni - jis sumazeja. Galbut jis galetu buti didesnis prie didesniu greiciu, bet cia reikia tiksliai zinoti ar tikrai taip yra ir tikroveje. Beje as bandziau su neturbinine masina kad efektas butu juntamesnis (Integra). Vienas dalykas kuris geime yra atjungtas tai kuomet ijungi labai zema begi ir apsukos uzkyla iki pacio maksimumo - isijungia ribotuvas. Tikroveje ribotuvas neisijungia ir jeigu labai zemas begis tai variklis saibom islekia ir tiek :) Tai vat sitoje situacijoje, kai tu vaziuodamas 200km/h staigiai ikali antra begi, ir geime isijungia tas ribotuvas tada ir ivyksta toks gal sakyciau "bugas" kai masina nebeleteja, greitis krenta ten 1km/h per dvi sekundes ir panasiai. Bet tu pabandyk vaziuodamas tuo paciu ketvirtu ar treiciu begiu tiesiog numesti gaza nuo ~80% rpm skales ir jeigu jungi zemesni begi tai taip, jog neuzkiltu apsukos iki ribotuvo. Tada viskas normaliai, ir kaip minejau letejimas net dideja ijungus zemesni begi ir t.t. "zales" <nera@nera.lt> wrote in message news:goto8m$k8e$1@trimpas.omnitel.net... > Nu, pabandei? As pabandziau. Varai 4ta saiba, atleidi gaza - greitis > mazeja apie 2 km/h per sec. Sumazini i 3, 2, 1 begius - masina leteja taip > pat, skirtumas tik kad ribotuvas selsta :) > Vis dar tikejaus kad klystu ir pageres nuomone apie gt5p siuo aspektu, bet > deja... :)) > >> nu ne ne, taip tikrai nera :) Vakare paziuresiu > >