Na, kaip suprantu tamsta mėgstate single player'į, ar panašų stilių - campaignus, questus, misijas. Tai ir natūralu, kad sc2 nebuvo kažkas TOKIO. Iš single player pusės, tai man ir sc1 nebuvo stebuklas:) Visgi blizzardo geimų jėga pasireiškia multiplayer. Sc1 buvo ir yra stebuklas iš daugelio pusių - pirmiausia rasių balanso, toliau micro-macro žaidimo, milijonų įmanomų taktikų, kurių išsemti neįmanoma. Iki šiol nėra de facto geriausios rasės - viskas priklauso nuo map'o, žaidėjo, žaidimo stiliaus. Grafikos elementas (kaip ir visuose blizz geimuose) vaidina mažiausią vaidmenį. Būtent to aš ir tikiuosi iš sc2. "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message news:hst9to$v15$1@trimpas.omnitel.net... > Ar aš pražiopsojau ar visi ten įsipareigojimų laikosi ir dėl to tyli? > > Vakar kelias valandas kaliau ir priėjau vienos tokios išvados - jaučiu, kad bus pirmas Blizzardo fail'as, nebet fanbojai iš > Korėjos išgelbės. Jei daug maž visi ankstesni Blizzardo geimai įnešdavo kažką naujo ne tik į žaidimą, bet ir į patį žanrą, tai šį > kartą įspūdis toks: pakeičiam grafinį variklį (pagražinam, padarom a la 3D), pridedam kiekvienai rasei po kelis naujus unitus, > išreklamuojam kad tobulinam battlenet'ą (gal realiai jie ir kažką daro, bet aš kaip paprastas useris beveik nieko "kažko tokio" > pokyčiuose nematau) ir .... laukiam žaidėjų pinigų... > > Tie, kurie daugiau laiko praleidot, papasakokit ką aš pražiopsojau, nes dabar kažkaip noras praėjęs toliau testuoti.