Tema: Re: RPG fanams.
Autorius: Eex
Data: 2010-06-19 08:23:06
na visu pirma tokio tipo zaidimuose labai patogus valdymas. viso labo
pelyte. nereikia kazkur skubeti, taikytis, nekalbant kad nereikia/nera
butina maigyti klaviaturos... zodziu nereikia kazkokiu special igudziu
valdyme. zinai kad turi tiek ir tiek veiksmo tasku ir viskas aisku, kad
spesi issaut, pasigydit ir persitaisyt ginkla, o ar pataikysi ar ne -
"kauliukai".

seip dauguma strateginiu zaidimu irgi valdymo pakanka pelyte (na pvz
warcraft serija), taciau vienas dalykas, ypac tolimesniuose lygmenyse ima
erzinti. reikia pakankamai greitai ir tiksliai selektinti zmogeliukus (pvz
karius) ir siusti juos vykdyt uzduoti. na ir prasideda... kadangi visa tai
reikia daryti greitai, tai ziurek i puolima kartu su kareiviais zygiuoja ir
valstieciu pora, arba atvirksciai, kazkodel keli kariai kazkur pastrigo ir
stovi kazkur vidury kelio. pradedi metytis po zemelapi, ir jau ziurek tavo
miestelis dega... :)