prisijungiu prie LIVE, einu i Spotlight . Ten randu Free Month of Gold - Plus 2 games on us. Einu i vidu ir ten spaudziu vieninteli mygtuka Yes I Want My Free Month of Gold & Games Now. Atsidaro naujas langas: Gold - 1 Month Price: Free Renewal: Monthly ir trys mygtukai: Confirm Purchase, Change Payment Option (sitas neveikiantis) ir Cancel. Spaudziu Confirm Purchase ir ismeta ta errora su mygtuku OK. ps. pries tai dar mesdavo lentele Billing Account Information, kurioje kelis kartus bloga postcode suvedziau, bet po to savo Account Management->Billing Information suvedziau reiksmes kurias prieme: Billing Address: lama st. 7 Postal Code: B42 2AR Phone: 55541654 City: Birmingham Email: tikra_savo@emai.la "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:ij710k$hf8$1@trimpas.omnitel.net... > Niekada tos klaidos nemačiau. > Bet kiek pagooglinau, tai ši klaida gaunama žiūrint video > (http://support.microsoft.com/kb/948719). > > Gal gali konkrečiau apibūdinti, ką darai, kaip darai, step by step, kol > gauni šią klaidą? > > Sėkmės!!! > > "blah" <blah@blah.bl> wrote in message > news:ij6oe6$781$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki, >> nusipirkau xbox'a ir kartu gavau menesio live gold. na prisijungiu prie >> tinklo ir ziuriu dar duoda pora zaidimuku parisiust uz dyka, tik >> problemele, kad ismeta lentele: Can't retreive information from XBOX >> Live. Please try again later. Status code 80070057. >> Gal kas esat susidure ir zinot kaip sito isvengt ? >