Kodel klausiau - nu kazkaip po pirmo man... kazkaip nelimpa (ipusejau antra chapteri). Taip, grafika grazesne, bet... Alchemija praktiskai sugadinta ir mazai vertinga, kovose praleidziu daugiau laiko begiojant ir issisukinejant nei musant priesus. Praktiskai esi priverstas Quen naudot, kurio pirmam isvis nenaudojau; zodziu cia akcentuotas daugiau defensas, anam galejai rinktis tarp defenso ir ofsenso ir abiem atvejais gerai buvo. Bombos seniau budavo vertingesnes. Storyline skystokas, humoro anam buvo daugiau gal net, sexy panu irgi (na ta kortu sistema). Level cap isvis nesusipratimas (butent tuo ir zavejo witcher 1 - questu gausa ir galimybe beveik neribotai tobulint veikeja). Sidequestu minimumas. Vietu pasivaiksciojimams nepalyginamai maziau (nu taip taip "koncentruotesnis sitas"). Bosu kovos principas isvis konsolinis... visokie reakcija pagristi momentai paimti is ten, nera jokio pasirinkimo kaip nugalet bosa (kalbu remiantis kova su Kayran'u). Nezinau kaip sitam, bet panasu priesu rusiu maziau. Beveik negali siaip eit kur paieskot priesu ir pasimust (na grind'inimu to nepavadinciau, bet anyway), nes spawninasi santykinai labai retai ir mazais skaiciais. Zodziu kitaip tariant, eilini karta paimtas geras zaidimas ir supaprastintas taip nu gerai - ant ribos, kad tipo patiktu ir ano nezaidusiem, ir senesniem fanam. Bet visgi konsole padare savo ir... Na nezinau. Gal sutiksiu ir bendraminciu kada.