Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip ?
Autorius: Zyza
Data: 2011-09-02 14:43:39
Kodel klausiau - nu kazkaip po pirmo man... kazkaip nelimpa (ipusejau antra 
chapteri). Taip, grafika grazesne, bet... Alchemija praktiskai sugadinta ir 
mazai vertinga, kovose praleidziu daugiau laiko begiojant ir issisukinejant 
nei musant priesus. Praktiskai esi priverstas Quen naudot, kurio pirmam 
isvis nenaudojau; zodziu cia akcentuotas daugiau defensas, anam galejai 
rinktis tarp defenso ir ofsenso ir abiem atvejais gerai buvo. Bombos seniau 
budavo vertingesnes. Storyline skystokas, humoro anam buvo daugiau gal net, 
sexy panu irgi (na ta kortu sistema). Level cap isvis nesusipratimas (butent 
tuo ir zavejo witcher 1 - questu gausa ir galimybe beveik neribotai tobulint 
veikeja). Sidequestu minimumas. Vietu pasivaiksciojimams nepalyginamai 
maziau (nu taip taip "koncentruotesnis sitas"). Bosu kovos principas isvis 
konsolinis... visokie reakcija pagristi momentai paimti is ten, nera jokio 
pasirinkimo kaip nugalet bosa (kalbu remiantis kova su Kayran'u). Nezinau 
kaip sitam, bet panasu priesu rusiu maziau. Beveik negali siaip eit kur 
paieskot priesu ir pasimust (na grind'inimu to nepavadinciau, bet anyway), 
nes spawninasi santykinai labai retai ir mazais skaiciais.

Zodziu kitaip tariant, eilini karta paimtas geras zaidimas ir supaprastintas 
taip nu gerai - ant ribos, kad tipo patiktu ir ano nezaidusiem, ir senesniem 
fanam. Bet visgi konsole padare savo ir... Na nezinau. Gal sutiksiu ir 
bendraminciu kada.