"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message news:j4a2sl$gp0$1@trimpas.omnitel.net... > >>Kas cia per iskreipta fantazija? > > Matai, aš esu Forza fetišas, tai ir nesuprantu kai parašai, va žiūrėk kaip > viskas "realu". > >>stabdymo budas, gazo, stabdziu (sankabos) funkcijas lenktyniu rezime > > Dėl šitų punktų nesutinku. Nė velnio tai virtualiai neatkuriama, ar turėsi > išleisti sankabos ir stabdžių "blokui" virš 1k EUR su hidraulika ar pan., > kad jau arčiau realybės simuliuotų tų pedalų darbą. Tu pasedejai pasedejai ir sugalvojai - 'ne velnio tai neatkuriama'. Velgi, tai tik tavo iskreiptos fantazijos vaisius. Ar tu domejaisi kaip kas veikia? Ar tu stebejai telemetrijas tiek tikros masinos tiek virtualios? Ar tu ziurejai kaip funkcionuoja gazas ar stabdzio pedalas tikroje masinoje ir virtualiame irenginyje? Iskarto galiu pasakyti kad - ne. Priesingu atveju tu 1) nelostum Forzos 2) Nerasinetum tokiu nesamoniu. Kaina nieko bendro neturi su analoginiu piotenciometro duomenu fiksavimu, kaupimu ir atvaizdavimu iseities irenginyje (monitorius, data loggeris, etc). Jeigu geimo softas parasytas teisingai, jis ima LYGIAI TOKIUS pacius duomenis kaip telemetrijos analizavimo irenginys lenktynineje masinoje. Skirtumo - NERA. > >>Nes tai nera svarbi detale. Tokiu kartingistu pas mus pilnas miestas. > > Kaip tai nesvarbi detalė. Kartingas yra pagrindas žiedinėms lenktynėms. > Kaip manai, kam lengviau būtų treniruotėse: man, atėjusiam iš gatvės, ar > žmogui, kuris x metų važinėjo kartingų čempionate nacionaliniu lygiu? > Esme tame jog zmogus X metu NEVAZINEJO nacionalineje kartingu lygoje. Skaityk taisykles. >>Praktikoje tai reiskia kad negali tureti praktiskai jokios lenktynininko >>licenzijos. > > Aš ne apie licenzijas, o apie sportinio vairavimo įgūdžius, pagrindus. > > Pagrindai neateina vazinejant pas save kieme, savaitgaliais, su draugais pora ratuku.