Pashaudyt aisku smagu bet bisky uzknisa nesugriaunamumas, uzknisa pseudo fryroumingas kai negali per pusmetrio dydzio kliuty perlipt ir zhygiuoji aplink. Uzknisa vazinet pirmyn atgal ir pakeliuj gasilinti bandziuganus. Mashinos variklio garsas absoliuciai ne y tema. Po sprogimo vieno blogiecio ranka sugebejo uzstrigti kazkokioje dezeje ir jis labai smarkiai plasnojo, kulipkos nejama o pjuklo inventoriuj nema... Vaziuodamas uzkliudziau akmeny ir pakilau y dausas - nebesulaukiau kol nukrisiu. Apie atishkes privalumus manau ner ka pridurt bet siaip dar pakenciama. Kartais uzsikrauna lygiai be daugumos teksturu - tokie plastilininiai. Luzhta 90% kartu pereinant y kita lokacija, reikia daznai seivint. Seivinant irgi kartais kimba. Gerai kad labai greit startuoja bent jau. Bendrai paemus tai neblogas tik pelesiais labai atsiduoda :) "Toxis@ze_yval_place" parašė naujienų news:j73e4b$691$1@trimpas.omnitel.net... Ash vakar susinervines kad niekaip negaliu uzhmusht vieno shunkaros ant deamon souls nusprendzhiau ishbandyt rage... Nusivyliau.. Velgi, kaip paprastas shuteris jis nera blogas, bet jis jokiu budu nera awesome ar kazhkas neishpasakytai nerealaus. Man idomu chia konsoles trukumas ar ant pc tas pats - pradinese misijose, eini, kaba kaukuoles ant grandiniu, bandai shaudyt i jas - jos nei juda, nei reaguoja - tas pats su kazhkokiais skraidanchiais balionais, toks vaizdas, kad jie ish gelzhbetonio.. Ash tikrai supraschiau, jei tai butu 'pre-half-life2' zhaidimas. Bet nu blyyn, quake 2 lygio fizika 2011tu metu zhaidime? Ir istorija toks vaizdas, kad ishtraukta ish shiknos (taip, id'as niekad istorijos gilumu nepasizhymejo, bet to nereikia intensyviuosi linear shootersuose - nafyk jiems reikejo daryt ta alia free roaming'a, kai jis tik gadina ispudi...) vienu zhodzhiu, kaip id'o zhaidimas - totalus nusivylimas. Kaip eilinis shooteris - toks atgyvenes, bishki 'meh', bet zhaidzhiamas... Tikiuosi kazhkas idomesnio bus toliau... -- ______ ©Toxis