Tema: Re: rage - ar jau bandet?
Autorius: karloff
Data: 2011-10-12 22:16:16
Pashaudyt aisku smagu bet bisky uzknisa nesugriaunamumas, uzknisa pseudo 
fryroumingas kai negali per pusmetrio dydzio kliuty perlipt ir zhygiuoji 
aplink. Uzknisa vazinet pirmyn atgal ir pakeliuj gasilinti bandziuganus. 
Mashinos variklio garsas absoliuciai ne y tema. Po sprogimo vieno blogiecio 
ranka sugebejo uzstrigti kazkokioje dezeje ir jis labai smarkiai plasnojo, 
kulipkos nejama o pjuklo inventoriuj nema... Vaziuodamas uzkliudziau akmeny 
ir pakilau y dausas - nebesulaukiau kol nukrisiu. Apie atishkes privalumus 
manau ner ka pridurt bet siaip dar pakenciama. Kartais uzsikrauna lygiai be 
daugumos teksturu - tokie plastilininiai. Luzhta 90% kartu pereinant y kita 
lokacija, reikia daznai seivint. Seivinant irgi kartais kimba. Gerai kad 
labai greit startuoja bent jau. Bendrai paemus tai neblogas tik pelesiais 
labai atsiduoda :)

"Toxis@ze_yval_place"  parašė naujienų 
news:j73e4b$691$1@trimpas.omnitel.net...

Ash vakar susinervines kad niekaip negaliu uzhmusht vieno shunkaros ant
deamon souls nusprendzhiau ishbandyt rage... Nusivyliau.. Velgi, kaip
paprastas shuteris jis nera blogas, bet jis jokiu budu nera awesome ar
kazhkas neishpasakytai nerealaus. Man idomu chia konsoles trukumas ar ant pc
tas pats - pradinese misijose, eini, kaba kaukuoles ant grandiniu, bandai
shaudyt i jas - jos nei juda, nei reaguoja - tas pats su kazhkokiais
skraidanchiais balionais, toks vaizdas, kad jie ish gelzhbetonio.. Ash
tikrai supraschiau, jei tai butu 'pre-half-life2' zhaidimas. Bet nu blyyn,
quake 2 lygio fizika 2011tu metu zhaidime?
Ir istorija toks vaizdas, kad ishtraukta ish shiknos (taip, id'as niekad
istorijos gilumu nepasizhymejo, bet to nereikia intensyviuosi linear
shootersuose - nafyk jiems reikejo daryt ta alia free roaming'a, kai jis tik
gadina ispudi...)
vienu zhodzhiu, kaip id'o zhaidimas - totalus nusivylimas. Kaip eilinis
shooteris - toks atgyvenes, bishki 'meh', bet zhaidzhiamas... Tikiuosi
kazhkas idomesnio bus toliau...

-- 
______
©Toxis