Atsakysiu kaip fanboy'us. > - kainos kosmosas, už kiekvieną papildomą trasą mokėk Pradžiai, kaip rookie, per akis nemokamai duodamų trasų/mašinų. O paskui, priklausomai nuo to kokiose serijose norėsi važinėt, - tą ir perki. Bet kuriuo atveju, negali vienu metu dalyvauti daugiau negu 1-2 serijose, nes tiesiog nespėsi pasiruošti lenktynėms. Ypač pradžioje. Tai nereikia visko kolekcionuoti. Aš per metus laiko po truputį susipirkau visas "road" trasas ir mašinas ir visa tai kainavo apie $380. Brangu? Gal ir taip, bet nesigailiu. Taupyčiau, gal būtų užtekę kokių $100 tam, kiek dabar realiai naudoju "turinio". > - nėra Nurburing ir kitų trasų "pagal nutylėjimą" Kai trasos nėra daromos iš paveiksliukų, o deramasi su trasomis, pasirašinėjamos sutartys, važiuojama realiai į vietą su įranga, skanuojama lazeriais ir t.t. - tai galima pateisinti kodėl kai kurių tų "populiariųjų" trasų nėra, bet jos vis randasi. Va, pvz., Interlagos prieš kelis mėnesius buvo padaryta > - toks vaizdas, kad į NASCAR (amerikiečius) orientuotas Yra gana aiškiai atskirtos Road/Oval dalys, daug maž 50/50 santykis. Road dalis netgi šiek tiek didesnė pagal vartotojų skaičių. Vieni kitiems netrukdo, važinėji sau Road, ir nesidomi tuo Oval. Na, nebent amžiną trolinimo temą kas nors forumuose atgaivina "road vs oval". > - nėra "godzilų" :( Kas tos "godzilos" ? :)