Tema: Re: Omni+Rift+Hydra
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-06-25 23:07:29
Aš jį tik kaip alternatyva parodžiau, šiaip hydra geriau, nes neturi drifto
dėl stacionaraus sensoriaus..

Galiausiai, Omni's be rifto yra nepraktiškas, hydra be rifto irgi š, nes
visai nedaro to ko reiktu, riftas sėdint kedėj atrodo blogiau už 3d
monitorių.. Žodžiu reik arba visko, arba nieko

O temą užvedžiau, nes įdomu ką kiti mano, labai gali būt, kad tapsiu minėto
komplekto savininku :) Tik kad palaukt dar bent pusmetį reik..

Kas omni+rift ilgiau testavo, rašo, kad prie sistemos priprantama, tarp
atsiliepimų ir tai, kad daug daugiau problemų tiems, kuriems skauda galvas
ir dar kitos problemos nuo 3d filmų.

Aš iš anksto ižvelgiu didesnę problemą - nemažai žaidimų look ir aim yra
vienas ir tas pats, neatskiriamas dalykas.. Kol kas tik source variklis
realiai palaiko ėjimo kryptį nuo omni, look'ą nuo rifto, o aim'ą nuo
hydros..
Skyrimas turi kažkokius modus, kad veiktu su hydra kaip dvi atskirai
valdomos rankos.. manau neužtruks su dabartiniu VR išpopsėjimu kol atsiras
ir kas gudresnio