On 2013.09.30 14:34, andrius wrote: > On 2013-09-30 13:59, Icetom wrote: >> Jei rimtai, ką reiškia tos "giluminės" tvarkyklės? Apeina OS "sluoksnį" >> ar kaip čia? > > paprastai zaidimas su GPU (VRAM) bendrauja per "standartines" opengl ar > direct3d API, kurios is esmes yra padarytos kad programuojant butu > nesvarbu (salyginai) ant ko zaidimas suksis - amd, nvidia, intel, > svarbu, kad draiveriai pateiktu API tai ko reikalauja atitinkamos > versijos API. > > mantle - ismeta direct3d/opengl sluoksni ir leidzia bendraut tiesiai su > atmintim. to pasekoj - turetu but geresnis performance. > panasiai yra konsolese programavimas vyksta arciau gelezies, laimima > performance. (kaip tik todel is dabartines konsoliu kartos dar ispese GTA5) > > kaip minusas - reikia kad kazkas ta mantle naudotu vietoj direct3d ar > opengl. Turbut suderinamumas tokiu atveju butu didziausia problema. Nes kai prasides skirtingos mantle versijos ir vieni geimai/kortos palaiko viena , kiti kita - bardakelis. Plius bug'ai ir t.t.