Tema: Re: TIK PRASAU BE PAVIDO SCENU !!
Autorius: YZF
Data: 2013-12-20 12:59:14

On 2013.12.20 12:18, Icetom wrote:

> Na tik ne pradedam. Daugumai mašinų priskirtas vienas ir tas pats apsukų
> kaukimas ir pan. Tad nereikia lia lia..

Cia tu perskaitei internetuose ar pats, gyvai bandei?

Puikia skiriasi garsas tarp gamyklinio ismetimo ir ivairiu 'tiuninginiu
duslintuvu', netgi tarp sportinio ir racing. Ka jau kalbeti kad puikiai
atskiri kur dirba 4 cilindru variklis o kur koks nors V8. Taip pat jauti
skirtuma ar atmosferinis ar turbininis, na ir zinoma visokie Ferrariai
ir Lambo su savo individualiais garsais.

Aisku, visada galima prideti daugiau efektu is serijos NFS, kur kala kuo
garsiau kad tik 'jaustusi', bet man asmeniskai to netruksta. Arkadu
megejams zadejo pagerinti ta garsa per ateinancius metus.

Beje, nuo GT5 pagerejo padangu slydimo garsas (va cia tai svarbus
momentas). Jeigu GT5 tas garsas budavo daugiau maziau vienodas ar
vidutiniskai slysti ar stipriai, tai pas GT6 atsirado skirtingi
'leveliai'. Geriau jauciasi kada per daug slysti posukyje.

> O kodėl ne? Jei pasižiūrėtum GT forumą, tai ten hebra ir klausia kada
> atsiras toks dalykas GT serijoje...

Tai zmones ko tik neklausineja. Zmoniu norams ribu nera. Bet yra
prioritetai ir galimybes (resursai). Kolkas GT su prioritetais pataiko
geriausiais is visu kitu rinkoje esanciu geimu.