On 2013.12.20 12:18, Icetom wrote: >> Garsas priklauso nuo aparaturos. Siuolaikiniai juokingi teliku >> garsiakalbiai tikrai nieko gero neisvysto. Va pajungus rimtas >> koloneles, per rimta stipriaka, atsiranda toks garsas kad maza >> nepasirodys :) > > Na tik ne pradedam. Daugumai mašinų priskirtas vienas ir tas pats apsukų > kaukimas ir pan. Tad nereikia lia lia.. > Cia tu perskaitei internetuose ar pats, gyvai bandei? Puikia skiriasi garsas tarp gamyklinio ismetimo ir ivairiu 'tiuninginiu duslintuvu', netgi tarp sportinio ir racing. Ka jau kalbeti kad puikiai atskiri kur dirba 4 cilindru variklis o kur koks nors V8. Taip pat jauti skirtuma ar atmosferinis ar turbininis, na ir zinoma visokie Ferrariai ir Lambo su savo individualiais garsais. Aisku, visada galima prideti daugiau efektu is serijos NFS, kur kala kuo garsiau kad tik 'jaustusi', bet man asmeniskai to netruksta. Arkadu megejams zadejo pagerinti ta garsa per ateinancius metus. Beje, nuo GT5 pagerejo padangu slydimo garsas (va cia tai svarbus momentas). Jeigu GT5 tas garsas budavo daugiau maziau vienodas ar vidutiniskai slysti ar stipriai, tai pas GT6 atsirado skirtingi 'leveliai'. Geriau jauciasi kada per daug slysti posukyje. >> Lipduku redaktorius? Seriously??? > > O kodėl ne? Jei pasižiūrėtum GT forumą, tai ten hebra ir klausia kada > atsiras toks dalykas GT serijoje... Tai zmones ko tik neklausineja. Zmoniu norams ribu nera. Bet yra prioritetai ir galimybes (resursai). Kolkas GT su prioritetais pataiko geriausiais is visu kitu rinkoje esanciu geimu.