Tema: Re: TES Online
Autorius: wundis
Data: 2014-02-11 10:04:20
tai ir sakau, bbz. wowe tanko role buvo apibrezta aiskiais skilsais 
sukelenciais daugiau aggro.

o cia?

chate diskutuojant, sako kad tankas yra templar... kaip ir hyleris...

bet dabar galvoju, o gal klase neapipiesia roles? gal naudojamas ginklas 
apipiesia?

pvz nori tankint, turi naudot 1h + shield. norit dealint dmg - 2h arba 2w.

nes as keldamas hyleri, is skilsu maziau hylindavau nei is resto staff'o 
pabaigoje - pigiau ir efektyviau.



"Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message 
news:ldap71$9q5$1@trimpas.omnitel.net...
>o dragonknight ne tankas?
>
> "wundis" <marjus@lotuliukas.gmeile> wrote in message 
> news:lda0bm$dh4$1@trimpas.omnitel.net...
>> tuoj visus uzrauksiu pagal NDA!
>>
>> ok, mano trigrasis:
>>
>> Pakelem iki ~14,5 lvl. Zaidem su drauge dviese, as uz 6 nord healing
>> templar, ji uz de dragonknight.
>>
>> 6adieni buvo daug nesklandumu su tuo stress testu, tie idiotiski laukimo
>> laikai ... ieini i mini instance'a - lauki 20 min, eroras, vel 20 min, 
>> vel
>> eroras, vel 20 min. buvo pz. na bet stress testas yra stress testas,
>> nesikabinesiu cia.
>>
>> patiko:.
>> craftinimo, daiktu tobulinimo, researchinimo sistema. ypac kylant 
>> leveliui,
>> kai pats esi priverstas viska gamintis geriau/naujau. lockpikingas irgi
>> patiko, galbut veliau bus skilai leisiantys atidaryti lengviau/greiciau.
>> next mmorpg jausmas - daug zmoniu, daug klausimu, visi begioja, surmulys,
>> netiketi flashmobai, mmorpg izdevalkes. na, primena wowa gerais laikais.
>>
>> nepatiko:
>> hm. ilgas laukimas, klaidos... - bet cia betos problemos.
>> biski yra niuansu su skilu medziu. neaiskus tu sulietu skilsu 
>> developinimas.
>> taip pat, kodel keliasi kazkas, ko nenaudoju, o nesikelia tai, ka naudoju
>> (gal cia irgi beta apribojimai?). neaisku kaip su magickos/hp/staminos
>> regeneracija. kokie skilsai itakoja, kokios formules. kada gaunamas
>> "overcharged" statusas.
>> nepatiko veluojantis pm chatas (vel, beta problemos), zonos "layerinimas"
>> optimizuojant zaideju kieki viename serveryje - norint pazaisti su 
>> draugais
>> reikia pas juos teleportinis (gaunasi, kad patenki i ju serveri).
>> is instance'u nepatiko ilgai laukti tanko i instance'a (grotto). nepatiko 
>> ne
>> taip aiskiai apibreztos roles grupeje (pvz tanko vaidmuo). nepatiko 
>> neaiskus
>> aggro levelis kaunantis instance.
>> 1st person fov'as.
>>
>> siaip buvo daug dalyku prie kuriu tiesiog pripratau ilgainiui, ir dabar
>> negaliu paskyti kad nepatiko.
>>
>> reziumuojant:
>> visai fun. savaitgalis praskriejo.
>> ar pirkciau? taip, bet ne uz 50 +13/men euru. kazkaip, truksta 
>> nuslifavimo
>> kokybes kad tokius pinigus moket :)
>>
>> tiesa, svarbiausias: ar jauciasi TES dvasia? taip. is pradziu nelabai, 
>> bet
>> toliau ties stonehills/ugnikalniu ir ashlanders - morrowindas totalus.
>>
>> cyrodile nebuvau, pvp nebandziau.
>>
>>
>>
>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>> news:ld3c7l$n57$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu gerai, pirmieji įspūdžiai (kadangi vistiek išmetė dėl kažkokio erroro
>>> :) )
>>>
>>> Aplamai kalbant, tai EQ2+WOW+TES šiek tiek. Pvz. visas kraftinimas 
>>> paimtas
>>> iš EQ2 1:1, tiesa tai nėra blogai. Grafika... na wow yra wow ir nieko 
>>> čia
>>> nepadarysi ;) Žodžiu šiuo klausimu tikėjausi kitko... Kitas dalykas -
>>> dafiga animacijos, kiekvienam žingsnyje, aišku tai yra krūta, kad 
>>> skyrimo
>>> moderių darbai įdiegti į tes online, tačiau atvirai tariant už3,15sa, 
>>> pvz
>>> gėlyčių skinimas, primus du kartus buvo įdomu, trečią kartą ieškojau 
>>> kaip
>>> išjungti :) Dar toks durnas klausimas kilo į kurį neradau atsakymo - 
>>> KAIP
>>> SUSIKIŠTI ATGAL GINKLĄ? :) Nu o visa kita +/- standartiškai, a beje 
>>> dabar
>>> pasakysiu patį šūdiniausią dalyką visame žaidime - LOCKPICKING'as NX NX 
>>> NX
>>> NX! nekenčių minigame'ų - ble nu kas per debilizmas, jei aš turiu skilą 
>>> aš
>>> atidarau skrynią, nu nx dar ten kažkokią nesamonė :(
>>>
>>> Tai va tiek įspūdžių pradžiai :)
>>