Mass efecte dažnai tas good ar evil yra į temą + duodamas pakankamai didele "rezoliucija", nėr kad gauni 3 pasirinkimus per visą geimą. Nors kartais būna kad pats nei taip nei kitaip nedarytum (ypač ME3 atsirado tokių situacijų).. Bet yra dar pasirinkimų (kurių nemažai yra niekiniai už konkretaus dialogo ribų) susidaro visas tas įtraukimas. Kaip bebūtų, jie sugebėjo taip suklijuoti tuos geimus, kad emociškai (bent aš) sugebu įsijausti, kad net sunku patikėt pačiam :) Ir viskas pagrinde iš character buildingo tarp tavęs ir aplinkinių NPC, t.y. tavo squado atitinkamoje aplinkoje. Tam mano nuomone dar labai padėjo daugumoj teisingi voice aktoriai. On 2014.10.09 17:38, andrius wrote: > On 2014.10.09 16:12, Lavonas wrote: >> Vava del shito man labai kyla daug abejoniu dar ir del Wasteland >> grajaus :) >> > > na wasteland'e - tu kaipo nesi vienas is squad member'iu, labiau > stebetojas is salies (na kaip ir kokiam RTS'e - nera pikseliu rinkinio i > kuri gali best pirstu ir sakyt va cia as). > > realiai net neitakoji to ka squad memberiai sako dialogo metu. > nusprendi kad nori paklaust apie "tvora" ir jau nebe nuo taves priklauso > kaip tiksliai suformuluojamas klausimas. > > na is dalies tas pat yra ir kokiam mass effect'e, ten irgi tegali > pasirinkt is "good" arba "evil", bet wasteland'as kaipo maziau vercia > identifikuotis kaip kazkuris konkretus squad memberis. >