Openworld tai tik pavadinimas, nes kas iš to, kad gali eit kur nori ir nukaut kuri nori prieša jei jis išmeta 30 lygio daikta o tu esi 3 lygio... Kaip pasidaryti daug maisto - ateini į kaimą, randi aptvarą su ožiais, sudubasini juos, beje nė vienam kaimiečiui nekils klausimų kodėl tu jų gyvulius muši. Tada nueini 10 metrų nuo aptvaro, pareini atgal - ožiai iš kažklur nauji atsirado. Kartoji nuo pradžių. Kaip atsinaujinti potionus? Eiti ieškoti kruvos ingredientų? Xui - išgeri bonke alaus ir viskas magiškai atsiranda :D Kaip teisingai vogti :) - ateini į kaimą, eini per visus namus ir jami ka tik nori, nieks nieko nesako. Jei kuris nors NPC (dažniausiai kareiviai) rimtai prieštaraus kad imtum tą ar aną daiktą, tai jo ėmimo metu išmes perspėjimą pvz "ar tikrai nori vogti kareivių akivaizdoje?". Jei vistik dedi skersą ant perspėjimo ir paimi daiktą, visi kereiviai aplinkui pradeda tave pulti, bet užtenka nubėgti 20 metrų nuo miestelio/kaimo ir jie nebesiveja o parėjes gali kaip niekur nieko vogti toliau, niekas vėl nekreips dėmesio... Valdymas(lootinimas ir fov'as) tai bbd. Auto teleportinimas priėjus mapo gala tai išvis bibienė, jau geriau nematoma siena. Kas patiko - grafika, detalumas (detaliau padarytų namų/pilių/kaimų dar neteko matyti jokiam žaidime), arklio valdymas, NPC veidai (skyrim'ui reikia tokio grožio). Visumoje žaidimas smagus, bet bent jau man minusai nusveria pliusus. On 2015.06.08 17:13, Exo wrote: > Truputi pageiminęs Witcher 3 nusprendžiau brūkštelt nedidelį review... :) Visų pirmą išsiaiškinkim vieną dalyką – ar man jis patinka kaip geimas „in general“? Taip vienareikšmiškai. Galiu garantuoti jog jo neištiks DA:Inquisition likimas (po ketvirto bandymo – uninstall ir tikrai daugiau to šūdo nebepaimsiu į rankas, kada nors brūkštelsiu, kodėl...). Ir tikrai pereisiu ne vieną kartą, kadangi turiu minimum du skirtingus seivus iš Witcher 2 ir man tai visai patinka. Kad nebūtų labai negatyvus review, turiu vėl pasidžiaugti rusišku vertimu. Visi aktoriai tie patys ir tikrai perėjimas iš 2 į 3 dalį įvyko sklandžiai šiuo klausimu ir be netikėtumų. Rusiškai kalbančio Geralto balso tembras mane žavi, žaidimo atmosfera jaučiasi sava ir šilta. Visi bajeriai, kaip ir priklauso įrašyti tokiu pačiu stiliumi kaip ir antroje dalyje. Tiesa dar nemačiau visų herojų iš antros dalies, tačiau visus, kuriuos sutikau tie patys. Dar galiu teig iamą žodį tarti grafikos stabilumui. T.y. FPS praktiškai stabilūs kur beeitum, nėra taip kad vienoj vietoj 60, kitoj vos 25. Ant mano truputi nužemintų high nustatymų sukasi apie 30-35fps visiškai nepriklausomai ar tai naktis lyjant mieste ar skaisti saulė laukuose. Už ką lenkai tikrai nusipelno pagyrų. > Tai gero tiek :D O dabar kas nepatiko... O nepatiko daug kas ir čia iš esmės rašysiu ne apie grafiką (tik truputi :) ) o apie patį gameplay‘ų iš esmės. Taigi pradedam, visų pirma variklis... aš nuoširdžiai galiu pasakyti , jog nekenčiu Redengine‘o nu gaidys totalus, jie taip ir nesugebėjo sutvarkyti esminės jo problemos – bendravimo su aktyviais daiktais ir NPC pasaulyje. Nu blemba, norint ką nors lootinti, ypač jei tai ne vienas dalykas, o keli šalia, reikia labai daug pastangų „pataikyti“ kur reikia. Aš negaliu mane tai siutina kiekvieną kartą... smile emoticon Ir be to, koks kieno reikalas kada aš noriu lootinti, kodėl aš vis dar negaliu to daryti combat‘o metų? Wtf?! Be to po kiekvieno seivo užkrovimo (sąžiningai po kiekvieno) rodo video intarpą, tipo toks reziume ką tu darai šiuo metu.... bleeee pirmą kartą tai tikrai įdomu, o po trečio jau vimdo literally... jeigu lenkai mano kad čia labai šauni feečia jie tikrai klysta.... > > Toks prikolas nedidelis, tu realiai gali nupyzdinti questo rewardą net nesikovęs su kokiu nors bosu iš side questų... nu aš suprantu jog tai truputėli prideda realybės geimui, nu bet bleeee.... > > Antras prikolas, questų rewardai randominiai yra maždaug ~50 pinigų (pradžiai)... vandens kaina ~150 pinigų... aš atsiprašau bet jie gal durni? Ir ne gana to, nuėjęs į smuklę tu nebūtinai gausi maisto, maistas ir vanduo geime deficitas. Aš vėl gi, suvokiu jog tai padaryta dėl balanso sudėtingumo, bet nereikėjo tada tokios didelės reikšmės tam sušiktam vandeniui suteikti gameplay‘juje... Vanduo/maistas geime daugelyje atveju yra vienintelis gyvybių regeneracijos šaltinis (tu dar gali medituoti, bet mano požiūriu tai švaistyti laiką yra visiška nesąmonė ypač jei bandai roleplayinti kaip aš). > > Toliau, kokiu būdu paleistas ugnies pliūpsnis į priešais (nosis nosin) stovintį NPC sugeba į jį nepataikyti? Nu pipec atsiprašant ir taip kas trečią kartą... > > Kaip manote? Kiek skydas gali atlaikyti kirčių dviašmenių kalaviju ir patikimai saugoti NPC? Ogi bile kiek, tvatink nors ir visą dieną, skydui ir NPC dalapački.... > > Pirmą kartą Witcher geimų istorijoje įdiegta crime sistema. Taip turiu pripažinti jog jos labai trūko anksčiau, bet.... jei kas man sugebės paaiškinti kaip šitas prakeikimas veikia, duosiu rublį... lootini lootini visur iš eilės, nieks dėmesio nekreipia ir tik po 10 minučių, staiga randominis šalia esantis NPC pasidaro agresyvus... pleeee prie ko, iš kur, kodėl?!... nu nafik :) > > Questai... Geraldas šioje dalyje iš esmės atlieka Šerloko Homso vaidmenį literally ir atvirai tariant, man tai jau pradeda įgrysti... tiek side quest, tiek main... gal jau geriau žiurkių uodegas rinkčiau randomu kartais, nes dabar tai net juokinga... O dar nedadirbti ir erzinantys yra tokie „specializuoti“ questai, pvz. išgelbėk arklius ir žmogų iš degančios arklidės. Atrodytų įdomus questas, bet įsivaizduokit... deganti arklidė, prieini, durys neatsidaro (nu ok normalu užkritę kas nors iš kitos pusės), lipi pvz. per stogą daeini iki arklių, atidarai visus gardus pakalbi su žmogum ir... kaip manot ką toliau daryti? Durys gi užblokuotos didžiuliu nukritusiu balkiu... Ogi pasirodo nieko ypatingo, tiesiog išeiti per tas užblokuotas duris... Kur dingsta lūžęs balkis, visiška metafizika.... :) Arba kitas randominis questas, ištraukti iš ežero dugno skrynią, kurią saugo agresyvūs mobai. Kodėl? Kodėl Geraldas nesugeba išsitraukti kardo po vandeniu ar bent į dūdą su kumščiu užvažiuoti mobui negalima? Nu pleeeee.... > > Ir pagaliau prieinam prie dviejų pagrindinių temų, kurias norėjau aprašyti.... čia bus ne pikta ir neerzins niekas, o tiesiog liūdna... > > Pasaulis. Ne jis ne openworld, tegu lenkai sako ką nori, bet tai tiesiog DA:I analogas tik žymiai tobulesnis to variantas. Nesakau jog tai labai blogai, tiesiog tegul nepisa proto. Tai nėra openworld ir taškas. Pasaulis labai aiškiai išdalintas „chapteriais“ ir man visiškai dalapački, kad aš galiu grįžti į pradinę zoną, aš ten neturiu ką veikti, nes ten buvo „chapter 1“ ir dabar ten tiesiog daug daug betiklsių NPC ir tiek... Apie betikslius NPC, pastatus ir pasaulį... taip jis didelis labai didelis, bet savotiškai tuščias... Jei kas esate matę Skyrim‘o sostinę Solitude, tai yra didelis gyvas miestas, ten dafiga žmonių su kuriais gali pasikalbėti, paklausti kaip jiem sekasi ir nebūtinai gauti questu, tiesiog šiaip pabazarinti... O čia... pvz. Oxenfurtas, jis nesiskiria nuo eilinio kaimelio, nes jame iš principo nieko nėra daugiau nei eiliniame kaime. Visi NPC yra neaktyvūs, jie ten tik dėl grožio, į pastatus tipo gali užeiti, bet ten n