Tema: Re: Toxiui
Autorius: baldocer
Data: 2009-06-13 18:18:15
taigi juk tu cia visiem ishsijuoses aiskini kokia ideali bus Natal, jei jau dabar jiem kyla problemu su "shokoladais" kas bus kai masiskai paleis i gamyba, kur reikes akiu pagalbos tai prades bugint su kinieciais nes akys per siauros ir dar kitokie fokusai islys :D kad tau neiskils problemu tai dar nerodo produkto gerumo, fizikos desniai vietoje vat MS inzinieriu/projektuotoju darbas bugovas
ir prie ko cia tas YZF pastoviai kabinamas ? tu ji daug dazniau pamini nei jis tave, zmogus turi savo isitikinimus ir gina kam ji papildomai erzint ?

"Toxis" <toxis@spam's_yvil_takas.lt> parase naujienu news:h10e0l$1ok$1@trimpas.omnitel.net...