Tema: Riba tarp kompiuterinio žaidimo ir realybės išnyko
Autorius: Volcano
Data: 2020-05-16 13:10:58
Štai ką sugeba naujausios kartos žaidimų variklis su dar tik 
pasirodysiančia „PlayStation 5“ konsole (Video)

Jei iki šiol atrodė, kad dabartiniai žaidimai mažai kuo skiriasi nuo 
realybės – tai „Unreal Engine 5“ tiesiog „nuneša stogą“.

Dabar egzistuojantis ketvirtos kartos žaidimų variklis – „Unreal Engine 
4“ – yra atsakingas už daugybės rinkoje esančių žaidimų grafiką, fiziką, 
apšvietimą, garsą, animaciją, dirbtinį intelektą ir t.t.

Žaidimų variklio kūrėjai leidžia savo kūriniu naudotis visiems žaidimų 
kūrėjams. Žinoma, už tai jie gauna 5 proc. pajamų, kurias sugeneruoja 
ant jų variklio sukurtas žaidimas.

Visi nori geriausio ir užtenka vien pasakyti, kad ant „Unreal Engine 4“ 
yra pastatyti tokie žaidimai, kaip „Fortnite“, „PlayerUnknown's 
Battlegrounds“, „Star Wars Jedi: Fallen Order“, „Batman: Arkham“ ir 
daugelis kitų „Windows“, „PlayStation 4“, „Xbox One“, „Nintendo Switch“ 
ir mobiliosiose platformose esančių žaidimų.

Taip, supratote teisingai. „Unreal Engine 4“ yra būtent tai, dėl ko 
galime mėgautis nuostabios kokybės žaidimais.

Ir jei iki šiol atrodė, kad dabartiniai žaidimai mažai kuo skiriasi nuo 
realybės. Ypač grafikos atžvilgiu. Tai „Unreal Engine 5“ tiesiog „nuneša 
stogą“.

„Unreal Engine 5“ sukūrė „Epic Games“ kompanija ir išleido labai įdomų 
vaizdo įrašą, kuriame pademonstruoja ką naujasis žaidimų variklis sugeba.

„Lumen in the Land of Nanite“ demo versija išbandoma su dar tik 
pasirodysiančia naujausia „PlayStation 5“ žaidimų konsole.

Kompanija tvirtina, kad 5-os kartos žaidimų variklis leidžia pasiekti 
tokį detalumą, kad žaidimas praktiškai prilygsta realybei. Ir tokiais 
nuostabiais žaidimais galėsime mėgautis ant naujausių „PlayStation“ bei 
„Xbox“ žaidimų konsolių ir ne tik.

„Epic Games“ kompanija išvardija daugybę naujovių, tačiau itin pabrėžia 
dvi esmines:

„Nanite virtualizuota mikropoligono geometrija“ leidžia žaidimų kūrėjams 
sukurti tokį vaizdą, „kurį sudaro šimtai milijonų ar milijardai 
daugiakampių“ ir jį tiesiogiai importuoti į „Unreal Engine“;
„Lumen“ kūrėjams siūlo „visiškai dinamišką apšvietimo sprendimą, kuris 
iškart reaguoja į scenos ir šviesos pokyčius“. Tai reiškia, kad atskiri 
šviesos spinduliai gali daug kartų atšokti nuo paviršių, sukurdami 
„netiesioginius atspindžius didžiulėje, detalioje aplinkoje. Skalėje nuo 
milimetrų iki kilometrų.“
„Epic Games“ kompanija tvirtina, kad ant naujojo žaidimo variklio kurtus 
žaidimus palaikys tiek dabartinės, tiek ir naujos kartos žaidimų 
konsolės bei asmeniniai kompiuteriai, „Mac“ taip pat, bei „iOS“ ir 
„Android“ įrenginiai.

O dabar visus darbus padėkite į šalį, pasileiskite šį vaizdo įrašą – 
būtinai per visą įrenginio ekraną ir geriausia kuo didesnį – ir tiesiog 
mėgaukitės:
https://youtu.be/qC5KtatMcUw

-- 
Volcano