As su "Mobili linija" dabar kovoju. Pirma kreipkis i Nokia salona is kur pirkai, rastu. Turek dvi kopijas, kad ant vienos pasirasytu. Telefono as neatidaviau, ir dar su prierasu, kad noriu dalyvauti apziuroje. Atsakyma turi pateikti po 10 dienu, jei ne kreiptis i ne maisto produktu inspekcijoja rastu. Na jei ir po to pardavejas spiriosis,paduodi ieskini teismui, kuris aisku priteisia ir visas kitas islaidas, ir pas anstolius, o ten jau greitai :) (paskutini varianta isaiskino teisininkai, tau net nereikes dalyvauti) Man paskambino sekancia diena, siule pakeisti nauju arba koki kita. Dabar jau savaite jokiu zyniu. "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message news:gsm8v8$4ko$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, atsitiko tas dalykas su Diamond, kazkaip atsoko navi padas, > kaireje puseje, pakilo virs ekrano 0.2-0.3 mm, kai trauki is kisenes > uzkliuna kur, baisu kad visai nulus, nors viskas puikiai veikia. MTTC > mergaite sako negarantinis gedimas, reikia keisti visa LCD ir korpusa!!! > (as jai bandziau irodyti kad cia ne LCD atsokes, bet ji jau turejo toki > gedima ir labai gerai zino...), negarantinio remonto kaina 500Lt kazkur. > Gal kas remontuojat ir pasakys ar galima paciam pasalinti gedima, gal koks > varztas atsisukes ar pan. Ar nesukti galvos i rnesioti kol visiskai nulus > :) > Net neisivaizduoju kaip navi padas pasislinko, nes tikrai nemeciau. > > >