Na tai siųsk aukščiau raštą. Sureaguos ir dar atsiprašys. "Dm" <dm@dm.lt> wrote in message news:h02ag0$qhm$1@trimpas.omnitel.net... > kas liecia pacia kokybe taip taip teo be konkurencijos kol kas, ir uz tai verta moketi brangiau > nu bet ju aptarnavimas ir sprendimo greiciai varo tiesiog i nevilti. > faksu siust ta ko as noriu jau beveik atpratau, vaziuoju i vilniaus g. gaunu GAUTA ir ramu. > 4 menesius atjunginejo ir perjunginejo virsh 10 numeriu. ko pasekoje per tuos keturis menesiuis siunciau 3 rashtus, kad pataisytu ju pridarytas bedas. (net pagrindini imones numeri buvo savaitei atjunge del ju klaidos) 2 kartus po tu visu perdarymu perskaiciuodamo saskaitas. nes ten irgi privelta bbz ko. > daba naujas bajeris, kad savavalishkai paeme ir pratese vieno is dsl numeriu isipareigojimus metams. norejau atsisakynet nes nenaudojamas objekte, ziuriu manoteo.lt kad isipareigojimai +1 metai. 3 dienas su jais aiskinaus, radau visus uzsakymo lapus, issiunciau jiems o jie man: jo tiksliai kazkokia sistemos klaida. tipo galejo but kazkoke varenele ant uzsakymo lapo jog automatinis pratesimas. uzsakymo lapas matyt specialiai sukurtas taip kad reik 5-10 sedet ir ramiai kiekviena eilute ziuret ar viskas ten ok su varnelem ir pozicijom. > > siaip kol tau is ju nieko nereik viskas ok. kai tik kazka pateist atjungt ir t.t. taupyk nervus