Tema: Re: iPhone spec. pasiulymai
Autorius: Manjakas
Data: 2009-08-07 08:41:51
nu i ka, As pasiemiau pries sav uz 1 Lt 3G, Gal ir seniena bet kolkas
patenkintas (nes 3Gs apart gelezies patobulinimo beveik tas pats liko, tai
kam moketi brangiau)  bet ir plana gavau Asmeninis 99 Lt (ant firmos)
duomenys nemokami, minuciu 660 tik nera nemokamu sms kas man neaktualu.
Skirtumas minutemis manau yra kur 11 val o kur 8,3 o ir moku maziau nei 129
LT men kaip kad su ID ir iTalk 2.