Tema: Re: samsung i900 ir Tele2 ar telefonas ar t2 kvailioja su signalu silpnu
Autorius: Marius30
Data: 2009-08-08 10:16:13
Aha, dar pagalvojau - pas tave gali buti dar ir toks dalykas - laikai
ijungta 3G rysi. 3G yra tik epizodiskai ir daznai silpnas signalas, o cia ir
prasideda problemos su rysiu. Turejau  Nokia N95 buvau ir Omnitel abonentas,
o dabar jau  metai kaip Tele2. Tai abiejuose tinkluosi sudas gaunas, jei
aparatas ant 3G pastatytas. (Tas pat ir su I900). Problema dazniausia buvo,
kad neprisiskambina, o ir rysis tai yra tai nera.
Pasikeitus i 2G viskas ore - veikia idialiai.
Kiek girdejau tai Vilniuje su 3G lyg ir viskas puiku, taciau Kaune yra
rajonu, kur gryba pjauna. Pabandyk tel. perjengt i 2G rysi ir parasyk, kaip
veikia.