Tema: Re: E52
Autorius: 70005
Data: 2009-08-16 14:56:46
"Kebabas" <donas@tut.by> wrote in message news:h68q8v$d2e$1@trimpas.omnitel.net...

> Telefonas turi 600 MHz ARM 11 CPU ir 128 MB RAM.
> 60Mb saugojimui skirta vieta juokinga, ja gelbsti 1Gb kortele (manau ja
> reikia is karto keist i 8 ar 16Gb).
> Dabar perejau nuo seno Nokia E60, tai E52 telefono sparta, funkcionavimu esu
> pakeretas- per 3 metus ryskus progresas,be to esu maloniai nustebintas GPS
> Ovi Maps 3.0 programa. Super.

Salone pačiupinėjau E52, kurio labai norėjau.

Kiek nuvylė aparato dydis - norėtųsi kompaktiškesnio. Nuotraukose atrodo grakštus verslo klasės aparatas, rankoje - tvarkingas, bet darbinis arklys. Storis, patogumas faini. Ekranas atrodo siaurokas iš kraštų po E61i (suprantama), bet ir N73.

Keista, bet ypatingo greičio nepajutau - varto ne ką greičiau už dviejų metų senumo E61i, prikrautą programų ir tūkstančių žinučių.

Taigi įspūdžiai nevienareikšmiški.

Estetika ir dydžiu man labai patiko/patinka 6230, 6500c, E65 ir E66 (išskyrus idiotišką raudoną mygtuką, be to, turi kitų bėdų). Funkcionalumo prasme - idealus E61i, bet jau senstelėjęs, o ir antro tokio didelio nereikia. Ko gero, teks laukt E66 atnaujinimo...