Tema: Re: laptopas + mobiliakas
Autorius: Doxlas
Data: 2009-08-18 14:42:26
Man teko mokėt 6 lt už atostogų metu išsiųsta meilu brėžinį... Ar nebūtų
patogiau, jei tik laiška išsiųst reikia - susidėt visą reikalingą infą į
telefono atminties kortelę ir išsiųst meilą tiesiai iš telefono, infą kaip
atachmentą prikabinus?
Aišku jei nori newsgroupuose siaust, tai šitas būdas netinka.