Tema: Re: del Tele2
Autorius: next
Data: 2010-07-22 00:06:12
Plea grybai tie omnitel as jau ~8m abonentas ir tai sugeba pasiulyt 5val uz
29lt ir nuolaida 700lt :/ o uz 39lt 7val ir 400lt nuolaida tel. Klausiau del
tu nuolaidu del tel., sakau mane pries tai apgavot davet tel. 1lt ir saket
nebus jokio papildomo mokescio, bet po 3men pradejo eiti papildoma eilute
irangos mokestis, sakau o kaip dabar - tai sako tai bus eilute 15lt ir
apacioje tipo nuolaida 15lt taip reikia buhalteriskai. Kazkaip labai as
suabejojau del tos ju nuolaidos 15lt :/