Tema: Re: Reikia patarimo
Autorius: Baubas
Data: 2010-07-25 22:23:29
Baterijos uztrumpinimas gali tik dar labiau sugadinti ta baterija. Siaip tai
reiktu su testeriu pamatuoti kokia itampa yra ant kontaktu - jei 0, tai
baterija gali ramiai mesti laukan, jei kazkokia itampa rodo - galima jungti
tiesiai nuo pakrovejo + ir -.  Ir krauti kol pasieks 3.7-3.8 volto, o tada
kisti i telefona. Tik jokiu budu neperkrauti.