Tema: Re: skambyjo omnytelis :)
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-08-25 15:46:28
Va gavau is grandinini laiskelis is draugo.
Kyla visuomeninis judejimas tsakant ;-))

Sveiki,


Kreipiuosi į visus kas naudoja Omnitel ryšį. Aš nesuprantu, kiek šitos 
NESĄMONĖS gali tęstis, todėl manau, kad mes galim tai pakeisti.


Mano vyras gavo iš Omnitel pasiūlymą paslaugoms, už labai gerą kainą: kelis 
kartus pigiau, nei aš sumoku už asmeninį planą plius telefonai po vieną 
litą. O man kaip senai abonentei reikia mokėti kelis kartus BRANGIAU. Tur 
būt jau visiems žinoma situacija? Manau, kad visiems pažįstama. Jau visa 
Lietuva juokėsi iš tų, kas gavo Omnitel asmeninius planus su vienašališkai 
pakeistom kainom, o dabar juokiasi dar labiau, kai palygina kiek gauna nauji 
klientai. Taip atrodo, kad kuo senesnis klientas, tuo didesnė šiukšlė. MOKI 
DAUGIAU UŽ VISUS, o pasiūlymų jokių. Tuo tarpu nauji gauna pigiau už 
savikainą. Mano vyrui pasiūlė 1000 litų nuolaidą telefonui ir 1000 minučių, 
600 SMS nemokamai per mėnesį kai per 2 metus už tą planą reikia sumokėti 900 
litų. Gaunasi pigiau negu savikaina. Tai kas apmoka naujų klientų sąskaitas? 
Žinoma, kad mes - tie kas naudoja Omnitel metų metais.


Užsienyje įmonės daro kitaip, kuo senesnis klientas, tuo daugiau nuolaidų. 
Net visos siuvyklos pas mus daro nuolaidas seniems KLIENTAMS. Nes seni 
klientai atneša didžiausią pelną įmonei. Bet pardavimų vadybininkai gali 
kelnes nusimauti kad tik parduoti kuo daugiau. Seni klientai jiems nerūpi 
nes jie gauna bonusus tik iš naujų. Tai kaip PASITYČIOJIMAS iš senų klientų. 
Todėl aš siūlau išeitį. Jei esate senas klientas, kreipkitės į Omnitel ir 
PAREIKALAUKITE iš jų PIGAUS plano. Kad reikėtų mokėti ne daugiau kaip 
naujiems, o PIGIAU. Omnitel gali tai padaryti ir jie tai padarys, jei tik 
kreipsis pakankamai daug žmonių. Nes jie nenori prarasti klientų iš kurių 
gauna daugiausiai pinigų. Jei jie praras senus vartotojus, juos ištiks 
bankrotas.


Viską padaryti labai lengva, tiktai reikia šį laišką PERSIŲSTI visiems savo 
draugams ir KREIPTIS Į OMNITEL telefonu, elektroniniu paštu arba užsukus į 
bet kurį Omnitel saloną. Omnitel telefono numeris 8698-63333, elektroninis 
paštas info@omnitel.net- REIKALAUKIME gerų sąlygų ir to, kad esamiems 
klientams paslaugos būtų ATPIGINTOS tiek kiek naujiems.


Seniems klientams reikia tokių planų, kaip čia - 
http://www.flickr.com/photos/53070391@N03/4898227042/ arba čia  - 
http://tinyurl.com/24d46m7


Šitą planą gali kiekvienas atsispausdinti ir tada Omnitel neturi kur dingti, 
jiems liks duoti ir jums, tai išbandyta, jei pateiki jiems įrodymą, ką jie 
daro, tada jie duos tokį ir seniems klientams.


Mes galime tai padaryti, nes jie iš mūsų gauna pinigus. Ir tai nekainuoja 
nieko, tik reikia, kad kiekvienas prisidėtų prie šitos akcijos. Gavai šitą 
laišką, persiųsk visiems draugams ir pareikalauk, kad Omnitel pradėtų į tave 
žiūrėti kaip į žmogų, o ne kaip į melžiamą karvę. TU GALI TAI PADARYTI. 
Padarykim kad ir mes gautume padorius planus už padorias kainas!


"Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message 
news:i52u65$n1m$1@trimpas.omnitel.net...
> Is principo rinka keicaisi gan sparciai, keiciasi ir planai. O ten 
> senbuviam kazkokiu privilegiju tai nera irgi (na bent jau paprastam 
> eiliniam zmogeliui su vienu privataus telefono numeriu), tiek kad planas 
> kuri naudojau nebesiulomas, o vietoj jo yra kitas ir dar palankesnis. Jei 
> beveik uztekdavo ano 300min privatiem tai manau 420min privatiem uz t 
> apacia kaina bus visai px. Na ir dar kas nepatikdavo pas omnitel tai taip 
> ir nepasireiske pas tele2 - saskaitos uz bbz ka arba bbz kokio didumo. Gan 
> aiskiai ir suprantamai viskas ir jokiu durnu klausimu nekyla. Kai kazkada 
> turejau omniteli tai ten kurijoziu budavo visokiu, o paskui pasiteisinimai 
> pvz: "oj tai cia ne toki plana mes priskaiciavome, tai kita menesi 
> islyginsime arba kompensuosime, o dabar mokekite " Ir tokiu atveju teko 
> matyt ne viena, po kuriu tiesiog nebestovi ant omnitelio, kad ir uz duka 
> duotu kalbet skersai ziureciau. Tai ir klausiu, gal ten viskas pasikeite 
> ir viskas dabar jau "ledas" ir galima imt ramia dusia.
>
> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message 
> news:i52rru$ip0$1@trimpas.omnitel.net...
>> va va kas?
>> ka siulo T2 tau, kaip senam klientui?
>>
>>
>> VNO
>> "Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message 
>> news:i52qcb$g5h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Va va.
>>>
>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
>>> news:i52q16$fgs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pazistamas su Omnitel buvo ~5 metus, pries menesi perejo i Tele2. Sake
>>>> uzpiso tai, kad geresnes salygas Omnitelis duoda naujiem klientam, o 
>>>> ant
>>>> senu jiems giliai px. Pas zmogus prakalbamos sumos buvo nemazos, bet
>>>> vistiek nieko gero neissimuse is Omnitel
>>>>
>>>> "Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message
>>>> news:i52pno$f0f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai va baiginejasi tele2 sutartis ir kazkaip sutapo, kad paskambino
>>>>> Omnitel'is :D Kontra zvalgyba dirba?
>>>>> Ar verta mest tele2 ir eit pas omniteli? Kaip visada zada kalnus, o 
>>>>> kai
>>>>> gausiu saskaita tada kas bus neaisku. Tipo abonentas ar tai 29Lt/men,
>>>>> prakalbamas ir uz ji suteikiama tipa 10valandu laiko papliurpt, dar
>>>>> kazkiek sms ir dar kazka. O jei imt mobylka tada tipa ~39 abonentas,
>>>>> sutartis 24men ir telefui nuolaida 999Lt nu ir aisku uz ta menesini
>>>>> prapliurpt ir sms pasiuntinet analogiskai kaip tam pigesniam 
>>>>> variantui.
>>>>> Negi cia taip viskas afygienai? :) Kotais nesitiki.
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>
>