Tema: Re: Efftopc: kokia ausine geriau laukosi - su lankeliu aplink ausi ar be?
Autorius: remis
Data: 2009-03-09 11:39:12
Na HTC originali turi tokias funkcijas:

Main functions
 - Answer call                 OK
 - End call                        OK
 - Reject incoming call        Tai gali tavo SE 740?
 - Last number redialing     Matau, kad SE 740 tai gali (du kartus
spaudziant). O kaip tai veikia? Numeri isimena telefonas ar ausine? Ar tai
veiktu pvz su HTC :)
 - Volume control                Pas SE kaip suprantu tai vyksta
automatiskai. O jeigu nori garsiau, tai paciam neiseina pasigarsint, ar ne?
 - Mute                            Sito irgi pas SE nera.
 - Supports voice-activated dialing (phone dependant)      Sito irgi pas SE
nera, ane?