Tema: Re: Omnitel klausimas...
Autorius: KeenLt
Data: 2009-03-10 22:02:37
Dar vieno zmogaus komentaras:

Kadangi jei pasidomesite veliau t.y. po pirmos saskaitos po pabrangimo 
susimokejimo, jau nieko negalesite atsaukti. Esme - operatorius didina 
kainas vienasaliskai, todel klientas turi teise nutraukti sutarti ir 
nemoketi netesybu/baudu, nebent jis susimokes pirma saskaita naujom kainom, 
kas automatiskai reiks, jog jis su viskuo sutinka. Taigi, toliau galvoti 
jums...

PS Toliau siek tiek skaiciu ir straipsniu:

-          Jei Omnitel teigia, kad nenorėdamas nei „Asmeninio“ plano, nei 
kokio nors kito ir nusprendęs nutraukti sutartį turi mokėti netesybas (nes 
Omnitel neva nepakėlė minutės kainų), ŽINOK, kad sąlygų keitimas yra 
nebūtinai minutės kainos keitimas, bet ir mėnesinio mokesčio keitimas IR 
KAD, „Jei operatorius pakeičia Sutarties sąlygas, abonentas turi teisę 
nutraukti Sutartį anksčiau laiko be netesybų, jei naujosios Sutarties 
sąlygos jam nepriimtinos.“ (Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 
p. (2005-12-23 LR Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įstatymas Nr. 
1V-1160)
-          Jei Omnitel sako, kad netesybų neturėsi mokėti, tačiau privalėsi 
sumokėti Omnitel patirtus nuostolius, pvz. mokestį už telefoną (taip jie 
rašo ir savo web puslapyje) ŽINOK, kad „nuostolius turėtum kompensuoti TIK 
TUO ATVEJU, jeigu jie atsirastų dėl tavo kaltės. (LR Civilinis Kodeksas 
6.248 str., 6.256 str.).Tačiau šiuo atveju tavo kaltės nėra, nes nutrauki 
sutartį dėl operatoriaus veiksmų, kurie tau yra nepriimtini.


"Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message 
news:gp567d$d67$1@trimpas.omnitel.net...
> Radau cia toki straipsniuka, gal kad pravers...
>
> http://www.commonsense.lt/?p=294
>
> tikiuosi ne kanka... :( jei ka krepselis toliau :
>
> |                          |
> |                          |
> |                          |
> |                          |
> |_____________|