Tema: Re: Tele2 durniuoja ?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-01-18 17:58:19
Tas pac yra ir su MINI planu, maniau kad telefonas kvailioja nei man
prisiskambina nei sms ateina, idedu kortele i kita telefona-tas pac.
skambinau i tele2 mokamu numeriu, prisiskambinus vis prase palaukt
su kaskuo konsultavos taip islaukiau 30 minuciu poto gavau atsakyma
"patariam isjungti 3G rezima" tada viskas ok bus. Nu sunervino mane tik
ta  as ir taip zinojau bet kad tai pasakyt 30 minuciu traukt o tai 10 litu kainavo.
Taiva kazkas yra su 3G pasjuos ir jie nesusitvarko su tai . Daba isjungtas 3G ir viskas ok
p.s. pas mane iki rusijo sienos 20km tik gal is maskoliu trugdziai eina

R.

"NoLife"  parašė naujienų news:ih4ce7$n8c$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.01.18 17:20, Mr.Scorpion wrote:
> Ant mano Xperia X1 nuo vasaros pradzhios tokie vejai su pildyku.
> Ysidejau Labas korta - viskas OK. Pildyka ysidejau y sena Nokia 2610 -
> at to "she" veikia normaliai.

Pildyk su šituo bajeriu apskritai turi problemų. Telefonas nustatytas
griežtai GSM'ui. Karts nuo karto kažkodėl žmonės pradeda
neprisiskambint. T.y. telefonas stovi prieš akis, rodo kad su ryšiu
viskas OK, bet prisiskambint į jį neina. Iš jo skambint - be problemų.
Padedi ragelį ir vėl į numerį prisiskambint neina.
Teko laaaabai ilgai pasikoliot su konsultantėm "tai ar aš durnas, ar vis
tik tu man vakar prisiskambint nesugebėjai", kol po keleto "jūsų
problema patikrinta, sutrikimų nerasta" SMS, pagaliau gavau "problema
pašalinta". Nuo tada - viskas lyg ir OK.