Todel, kad disrespektuks zinok nemazas likes tavo kontorai, kaip jus dabar besisuktumet. Taktines klaidos, technikos bug'ai gal kazkam nu zodziu... Net is savo asmenines patirties su omniu irgi turejau nemalonumu, nors atrodo viska tikrinu skrupulingai, ka perku,ka man parduoda, ka ir uz kiek uzsisakineju, bet... savavaliskas paslaugu ijunginejimas pas jus tai nu blt, kai jusu rysys naudojamas signalkes gsm moduliuke, atjungti visi fwd, visi balso pastai ir kitas sh, kad jei korta pameta rysi apie tai butu suzinoma iskart....isbandyta, viskas susetupinta ok....., Nu ir ka, po kokio men ar pan, eilini kart tikrinant rysi skambinant i ta korta "jus susisieket su omnitel balso pastu...." nu tu ku**** kur*** atsiprasant. Smulkmena bet.... Ka jau kalbet apie "asmeniniu prievartini inpisima", su vienintele alternatyva "valint nx...ir be netesybu tik jei pabaksnoji i sutarti ir CK, antraip dar ir ant sito apipistu" tai ka galima sneket apie "is kur tiek nuoskaudos...." "Mantulis" <mantulis@et-mantulis.lt> wrote in message news:il9s4a$d0s$1@trimpas.omnitel.net... > bet is kur pas zmogu tiek nuoskaudos ;-) > > http://www.mantulis.lt >> Klausimas kiek ilgai tai tesis. >> Nes Omnis tos pat seimos kaip ir Telekomas kudikis, ir jie nei vienas >> nei kitas savo klientu nevertina. Pirmasis isivaike su asmeninias >> planais, o antrasis dar pries gera desimtmeti naudojesis monopolinem >> teisem isityciojo is vartotoju. >> Kai Omnis susirinks dali isilaksciusiu klientu, istorija "Asmeninis >> planas" butinai tures ir antra dali. Gali ka nori apie T2 sakyti, bet T2 >> laikosi sutarciu salygu ir asmeniskai tai labai vertinu. Del bites >> nezinau nesu buves ju klientas. > >