Tema: Re: Planas iPad'ui
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-04-22 12:25:36
As nesu apple fanas, bet ipadas man patinka, manau apple samoningai nesukišo
papildomų navarotų, nes itariu tokiu atveju ipadas nepavežtų.
Puikus pavyzdys kaip 4 ifonas paskutiniu metu pakibinėja (su bet kuriais
updeitais), nors nei pirmas, nei antras nei trečias nekibdavo. Ir kimba ne
tik man bet ir mano pažįstamiems, pokalbio pabaigoje negali padėti ragelio,
nes įsijungia kamera.