"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:ipr210$j3l$1@trimpas.omnitel.net... >> Jau rašiau, kad visi SMS vaikšto tiesiogiai tarp siuntėjo SMSC ir paskirties tinklo MSS/MSC. Ankstesnis tinklas tų žinučių išvis nemato. >> "Servisinės" žinutės yra tokios pat žinutės, tik su atributu > > Cia aisku galima gincytis iki nukritimo bet tai reikia bandyti ir ziureti. Jei zinute eina i omnio > tinkla (ka teledema ir teigia) be sukontaktavimo su omniu tikrai nieko nepavyks padaryti. Jie bande > lyg ir ziureti bites tinkle ar ateina tos zinutes, bet sako kad neateina. Jei ką, tai tikrinti reikėjo iš Apple išgauti "treisą" arba signalingą pagal Apple deklaruotą išsiuntimo laiką > Vodafone NZ atveju > techniniai sms atsakymai eidavo butent i sena tinkla, o ne i dabartini abonento tinkla ir tas > technikas atsake kad pas juos NZ naudojama tokia tvarka, vadinasi gal ne visur viskas identiskai > pasaulyje veikia? Portabilumas kaip ir kitkas GSM pasaulyje veikia pagal standartus, o standartai leidžia tik 2 SMS siuntimo scenarijus: tiesioginio routinimo ir netiesioginio. Netiesioginis yra biškį egzotika ir Europoje su tokiu gyvena tik UK, Slovakija ir Makedonija. Naujoji Zelandija palieka savo operatoriams laisvę susitarti dėl scenarijaus * Tačiau abiejuose scenarijuose siuntėjo SMS centrui atsiliepia paskirties tinklo HLR su nurodymu į kokį MSS/MSC siųsti. Nėra numatyta jokio žinutės saugojimo/buferizavimo/modifikavimo. Ir visiškai "po barabanū" kokie ten yra žinutės atributai. *) NZ portabilumo taisyklės http://www.tcf.org.nz/content/4f3e2e8f-7163-409d-89cc-56b6aac7ea89.html#lmnp http://www.tcf.org.nz/library/7b77b02d-2947-44ac-a7e3-c0d5f82fb975.cmr >>> Ta ir sakau, uzdaras ratas - visi siuntineja vieni pas kitus. >> >> Aš tai SLA atitinkančių rezultatų reikalaučiau iš paslaugos teikėjo, manau kad konstruktyvus bendravimas su kitais dalyviais yra tiekėjo problema > > Tai manai as ju nereikalauju?:) Reikalauju pakankamai, po truputi ten viskas juda. Bet ir pats dar > bandau visokias skyles, gal per kokia pavyks pralysti, nes problema sprendziasi jau pusmeti:( Aš būčiau nemaloniai nustebęs jei kažkas be oficalios užklausos užsiimtų saviveikla su kitų operatorių numeriais. >>> Jau seniau iniciavo sprendima per Bite:) Kiek supratau Biteje su jais visokiais tokiais klausimais labai nenoriai snekamasi, be to lyg >>> ir buvo pasakyta, kad bite nenori kreiptis i omni, nes tas nieko greiciausiai nedarys. Be to nepatenkinti yra tik keletas smulkiu >>> klientu, matyt dar ir del to labiau nepasivarginama. >> >> Aišku užjaučiu, kad lūkesčiai šiek tiek prasilenkia su nusipirkto aptarnavimo kokybe. Bet tamstą ten kažkas su grandine prirakinęs laiko? > > Na man patinka Teledemos bendravimas su zmogumi, patinka pasiulytos salygos (niekas nieko geriau > nepasiulo), patinka ju inetas skirtingai nuo to ka omnis duoda - todel ten ir sedziu. Kas is to kad > buciau sakykim biteje? Manau tureciau panasia situacija. Dabar su jais sneku, tai jie man aiskina > kad ciut ne su visais migruotais numeriais is pagrindiniu tinklu i kitus FT aktyvacija neveikia:) > Nors realiai yra kiek kitaip. Ar cia turima omenyje kad laime butu tik vienu atveju - sedint omnyje? Turiu omeny, kad kliento problemos tyrimas iš esmės nevyksta. >>> Dabar laukiame kol teledema pati omniui ir rrt pisulkas surasys, nes lyg ir issiaiskino kad pati ta daryti gali:) >> >> O patiems nagrinėti problemas savo eksploatuojamame tinkle jiems niekaip nesigauna? > > Tai ar jie turi koki savo tinkla? Sakau gi, bande ir patys ziureti, bande ir su bite ziureti - > atsakymas vienas, zinutes grazinamos i omni, o ne tiesiai i mano tinkla. Šitoje ilgoje diskusijoje jau daug kartų buvo išaiškinta, kad žinutę Apple naudojamas SMSC turi siųsti ten, kur liepia paskirties tinklo HLR. Minėta diagnozė perša išvadą, kad yra surinkti įrodymai ką paskirties tinklo HLR atsakė Apple SMSC ir jau galima skųstis į Apple. > O kad kazka toliau daryti, > reik kreiptis i omni, ka labai tikiuosi jie greitu laiku padarys. Tai bus kiek vėlyvas, tačiau neabejotinai vertingas sprendimas