Tema: Re: Pavogtas Apple Iphone 4
Autorius: Ramaas
Data: 2011-08-19 17:01:31
va taip ir suprask, man omnia kainavo 1850 lt pažiūrėjo pusantrų metu
jau praėjo ir pasakė kainos jis jau nevertas tiek kiek rašo rašyk turgaus kaina
ir vis aiškino kad 400-500 riboj rašyčiau aš sakiau kad jo verte daba 800 lt
tai atsiprašant pyzdukas 600 įraše, kai ten poto viena mergina man išaiškino
jai būčiau pasirinkęs 500 lt ar žemesnę tada net neieškoma yra dėl žemos vertės.

R.

"bleketas@work"  parašė naujienų news:j2ihdn$hbp$1@trimpas.omnitel.net...

kaip suprast liepe. ka jie gali liepti. Is kitos puses turi buti proto
ribos, cia nesenai buvo atvejis kai policijoje 3g ivertino 2.5klt :D