On 2012-01-06 15:58, Korke wrote: > On 2012.01.06 15:09, Nerijus wrote: >> On 2012-01-06 14:39, Korke wrote: >>> On 2012.01.06 14:28, Nerijus wrote: >>>> P. S. Kiek kartu teko su pardavejais (kompu ir ju detaliu) susitarti, >>>> kad perki, netinka, grazina pinigus, pakeichia, kaip nori. Ir tai >>>> kontoros kurios "geru vardu" toli grazu nepasizhymi. >>>> Tarkime paciam Fortake rama be jokiu problemu priesh pora menesiu >>>> prieme >>>> atgal, kai buvau apsizhioplones ir nusipirkes truputi letesni nei >>>> reikejo. Ir visishkai be jokiu parkiu. >>> >>> bet tu, bachuras, palyginai... triusiku nebandei be parkiu grazint nes >>> blogai ant pasturgalio sedejo ? Ram'a tai atgal i dezute ir viskas, >>> atrodo kaip naujas ir naujam seimininkui deeply px, kad jis kazkur >>> keleta dienu sukosi jei veikia. >>> O kaip tu dabar kokiam kitam IT pizhonui prastumsi pradaryta ir >>> nuciupyta "pasaulio stebukla" ? :). Aisku uz pigiau galbut, bet ana >>> kontora speju nera "tiesioginis" distributorius kuris turi gamintojo >>> igaliojimus lengva ranka priimti atgal nepatikusi daikta ir >>> "refurbishinus" prastumt pigiau. Ten gi kupi-prodaj imone, tik, kad >>> parduotuve turi Panoramoj ar kur ten :) >>> >> >> Nu gerai bachuriuk tu mano. Kitas atvejis ish praktikos: gudus laikai, >> atsiranda pirmieji LCD monitoriai, kainos juju tuo metu didesnes nei >> dabar ipadu. (Kiek pamenu kazkas virsh dvieju stukiu tikrai). Sustariu >> su pardavejais, uzhsako ish tiekejo man du modelius. Abu ishpakuojame, >> pasistatome, prijungiame prie kompo. Ziuriu kuris man labiau "patiks". >> Patikusi perku, nepatikusi pardavejas grazhina dideminininkui. >> Nori pasakyti, jog tos kompu kontoros "aptarnavimo lygis" yra kazkoks >> kostmosas, kurio eplas dar iki shiol niekaip negali pasiekti? > > Nu tai ple, Algiukui irgi leido isijungti, pabrowsinti abu variantus > krautuveje, paziureti kuris jam patiko. Patikusi nusipirko, kitas liko > parduotuveje, ir dabar po poros dienu nori atiduot nes "nu nypriot". > Nesugedes, veikia tvarkingai, tiesiog "nypriot". Tipo identiskos > situacijos ? > Taviskiai gal tik cancelino uzsakyma ir tiek (mol klientas apsigalvojo, > paskambino ir atsisake, arba neatejo, nieks ten neaiskino kad issipokave > testavot bet nepatiko), didmenininkas gal tik nuskalpavo mazmenininka uz > logistika, o gal ir ne to nedare ir tiek ziniu. Issipokuot sope ir > pasijungt paveizejimui monitara, tai ne pora dienu nusipirkus namie > drozt :) > A tai ko ne atsakymas i tavo ishsikalinejimus: "bet tu, bachuras, palyginai... triusiku nebandei be parkiu grazint nes >>> blogai ant pasturgalio sedejo ?" Ka kaina adekvati ipadui? Ar triusikams? "O kaip tu dabar kokiam kitam IT pizhonui prastumsi pradaryta ir >>> nuciupyta "pasaulio stebukla" ?" O kaip pizhonui prastumsi monika, ishpokuota ir padeveta? (Tuo metu LCD monikas buvo way kruchiau nei dabar ipadas) "Aisku uz pigiau galbut, bet ana >>> kontora speju nera "tiesioginis" distributorius kuris turi gamintojo >>> igaliojimus lengva ranka priimti atgal nepatikusi daikta" Apie kokius "tiesioginis" distributorius kalbame? Kalba apie 3 zhmoniu kontora, prekiaujancia kompu dalimis. Vienzho savo pavyzdziu atsakiau i tavo, persiprashau uzh ishsireishkima, tupus ishvedziojimus. Ir tiek Tai dabar vel tokiu pat dar nauju prigalvojai? (Kancelino uzhsakyma, bla, bla, bla, didmenininkas gal tik nuskalpavo mazmenininka, ir t. t. ) Nieko tokio nebuvo, nes ne taip tas verslas sukasi. Viskas daug civilizuochiau, ir be parkiu, kai pardavejas talkovas, ir nepisa proto klientui, o nori, kad jis ir toliau ish jo pirktu. N. M.