is http://www.commonsense.lt/?p=323#comments # vaitke12 Kov 200916:08 o aš nemanau - aš žinau, kad Omnitel meluoja. Paprastas pavyzdys - reklamoje teigiama, kad “Išskirtinė mūsų dovana ištikimiems klientams - asmeninis planas su daugiau kaip 50% papildomų minučių ir SMS už tą pačią sumą! ” (iš http://www.omnitel.lt). Taigi reiškia, kad vartotojas turėtų gauti bent 50% daugiau pokalbių, nei 2008 metų vidurkis. Žiūrime jų pasiūlymą (mano asmeninis, visus praeitus metus turėjau planą Mano I su akcija, kur minutė į visus tinklus kainavo 19ct, sms - 15ct). Pagal Omnitel, mano praeitų metų vidutinė sąskaita buvo 28,13lt (už vietinius pokalbius ir SMS), ir už šiuos pinigus aš prakalbėdavau vidutiniškai 76 min ir parašiau 65 SMS per mėnesį. Kadangi plano tarifai vienodi visur, tai darome paprastą aritmetiką - 65 * 0,15 + 76 * 0,19 = 24,19 lt. Taigi klausimas - kaip iš 24,19 pasidaro 28,13. Ogi paprastai - Omnitel pokalbius apvalina pusės minutės tikslumu ir į viršutinę pusę (pirma minutė nuo 3 sek. pilnai apmokestinama). Taigi truputį dar paskaičiavęs : 28,13 - (65 * 0,15) = 18,38 Lt aš vidutiniškai sumokėjau už pokalbius, tai išeina: 18,38 / 0,19 = 96.7 minutės. Taip taip. Aš vidutiniškai Omnitel sumokėdavau už beveik 97 minutes, nors kalbėjau 76. Dabar ieškom melo - Omnitel man duoda 76 (t.y. kiek prašnekėjau, o ne sumokėjau) + 51 % = 114.76 = 114 minučių. Viskas gražu ir matematiškai kol kas teisinga, jei apmokestinimas būtų, kaip ir skaičiavimas, sekundinis. Tačiau Omnitel klientų centre į tokį klausimą atsakė, kad apmokestinimas tikrai nesekundinis. Iš viso to išplaukia, kad jei naudosiuos lygiai taip pat vidutiniškai, kaip ir pernai (76 min gryno laiko), tai Omnitel iš duotų 114 minučių “nuskaičiuos” 97 minutes. Vadinasi 114 - 97 = 17, o tai nuo 97 tėra viso labo 16.5%. Ir tai, skaičiuojant sekundėmis. Taigi - Omnitel MELUOJA reklamose, kur teigia, kad duoda 50% dagiau minučių. O tai jau gresia rimtesnėmis problemomis, nei vartotojų praradimas. (atsiimu šiuos žodžius, jei vis tik Omnitel taikys sekundinį apmokestinimą). Blogo autoriai - jei įmanoma - paklauskite šio algoritmo subtylybių Omnitel atstovų. Klientų aptarnavimas žadėjo išsiaiškinti, tačiau iki šiol jau dvi savaites tyla "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message news:gqiuvp$l0u$1@trimpas.omnitel.net... > Nu nieko nesuprantu... Turim 3 numerius: > 1. apie 12 metu, vidurkis buvo 24Lt (84min + 20SMS), dabar duoda uz tai > 125min + 64SMS > 2. apie 1,5 metu, vidurkis buvo 28Lt (106min +2SMS), dabar duoda uz tai > 450min + 20SMS > 3. 10 metu, vidurkis 71Lt (280min + 54SMS), dabar duoda uz tai 420min + > 108SMS > > Kur logika? Kaip jie ten skaiciuoja???? Kodel naujausias numeris gauna > daugiausiai, o seniausias - maziausiai? :) > > Be abejo, paskambinus i informacija visiskai nieko paaiskinti nesugeba > :))) >