Tema: Re: Help! Android ragelis numire
Autorius: svyt
Data: 2012-06-13 21:54:47
neiprates saugot, as jau ipratau... dar nuo tada, kai pirmaji irengini
pirkau uz poros menesiu uzdarbi ir saugojau isteriskai, paskui tai pavirto
iprociu.pvz, jei imuosi ''vyrisku'' darbu (keiciu rata, lipu ant stogo
patvarkyt antena, einu i vakareli ar pan) telefona palieku saugioj vietoj.
(vakareliam pasiemu kokia seniena su labas kortele, ir pasidarau forvarda i
ta kortele, ir pliusas, kad korteles limitas riboja issismaginima visiem
skambinet ir tvarkyt reikalus) paprastai jis pas mane priristas ant kaklo ir
pakistas po virsutiniu megztiniu, periodiskai patikrinu virvutes tvirtuma,
nes jos susidevi kas pusmeti.

--
vyt/ /