Tema: Re: Android, kaip patogiai ir nesudetingai perkelt kontaktus
Autorius: Exo
Data: 2012-07-04 09:43:17
Na matyt kiekvienam savo, as tai delioju mazdaug taip:

w7
iOs (is userio puses smarkiai nesigilinant)
Android (jei ne gliukai, deciau auksciau uz iOs, ale deja pastarajame ju ryskiai maziau)
Symbian (ner tas symbianas toks blogas, kaip ji piesia visi, kad truputi atsilikes, jo - bet jokiu budu ne blogas)

Exo