On Wed, 20 Mar 2013 21:23:17 +0200, Dainiushas wrote: > čia tau elementaru. Eilinima gi proletarui tai rocket science. Dėl to > moto ir mirė. Jo, toks zavingas konstruktorius kuri nusipirkus dar reikia dadrozht. Ir tai ne viskas dasidrozhia, pvz phonebukas su savo xzn kam brukamais lokeishinais buvo tiesiog juzability virshune. Motoroleriu fanams tai zinoma didziulis pliusas :) Matyt failam kompe irgi noretu rankom priskirt klasteriu numerius :) Kodel norint pamatyt batarkes pakrovimo lygi reikejo maigyt knopkes man irgi kazkaip iki siol nepaaiskejo. Beje, kaip pas ta d460 buvo su power knopke? Pas ta nebepamenu, bet pries ji buvusiam motoroleryje ji kazkaip nesirakino. Uzpypdavo. Ir pati rakinimo procedura kiek pamenu pasidarydavo tik 2 rankom. Zodziu mane galit uzrasyt prie proletaru :) > O rageliai jų labai fainų buvo, V3 ir dabar kartais pasiimu pasitampyt. > Tokios garso ir ryšio kokIbės nepamenu, kad bent vienam smartfone būčiau > matęs. Elementariai važiuojant automobiliu skambini, kitam gale niekad > nesupranta, kad važiuoji. Garsas lyg sėdėtum namie ant sofos. Tai tas pac su noshke E50, irgi svariai isfiltruoja fonini triuksma. Kitajozam ir abaliam iki to dar reikia nemazai zholes apshikt, pvz HTC net ir su 2 mikrofonais dedikuotais aktyviam triuksmu slopinimui net is tolo neprilygo. Panasiai geras garsas kol kas tik pas sonius ir motorolerius. Nors del soniu tai nesu tikras at visuose, jie kazkaip paskutiniu metu ant "smulkmenu" daznai pamala shuda. -- kthxbai.