čia tik šiaip jūsų žiniai :) pamenu senai senai esu sudalyvaves konferencijoje, kurios tema buvo - klaidos sąskaitose, tik ne iš vartotojo pusės, o iš įmonės, teikiančios paslaugą. Tada buvo paskelbta kažkokios statistikos iš pasaulinių mobilių operatorių, kad neva tų klaidų su sąskaitų išrašymu yra padaroma iki 1-5% siekiančių įmonės metinių pajamų! Tai nerealūs skaičiai gaunasi :) Ši statistika bijau suklyst, bet apie ~2000 metus ėjo, o tai žinia net ir labai turtingiems operatoriams buvo baisiai dideli skaičiai. Tiesa, kiek tokių sąskaitų procentaliai prigeneruoja kliento nenaudai - nebuvo kalbėta, bet tai nesunku nuspėti, kad skaičiai būtų panašūs o gal ir gražesni :) Todėl manau VIENAREIKŠMIŠKAI reikia imti/užsisakyti ir sąskaitų išklotines ir jas tikrinti tikrinti ir dar kartą tikrinti.