kiek turetu kainuot pica tavo privacioj kontoroj? "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:ntkkuf$khd$1@trimpas.omnitel.net... > Tai dar neatsidarei kiosko, sapaliotojau? Nu ble ble, per dvi minutes > pakeisi knopkę! Kur ir kokiam pavidale atnešt telefoną su knopke? Mielai > pažiūrėsiu, kaip apsišiksi per tas dvi minutes, bet nichuja tu nepakeisi. > > P.S. Privačioj dirbu ir žinau, ką reiškia dvi minutės. > > > "etikmat" <no@email.com> wrote in message > news:ntivsu$243$1@trimpas.omnitel.net... >> lietuviski istatymai reikalauja mergos? >> >> o srautas nebus didelis, vieniem tik knopke perpust, 2 min 29 eurai, >> plius >> kokia ten garantija litavimui, arba prilitavai, arba ne, juk knopke >> kliento. >> o kitiems atitinkamai, pusvalandis remonto - 435 eur, juk minute 15 euru. >> juk popierius reik tvarkyti, garantijas israsinet, patalpos, o dar >> uosvienei >> reik nauju kailiniu. nu pinigu labai reik. >> >> "Mindaugas" <m@mm.mm> wrote in message >> news:XnsA69EB86CF9279mmmmm@194.176.32.141... >>>A tu lietuvisku istatymu net is tolo nemates? >>> "etikmat" <no@email.com> wrote in news:ntiv07$1f2$1@trimpas.omnitel.net: >>> >>>> kartais ne valdiskoj istaigoj dirbi? >>>> >>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >>>> news:ntihnu$oo0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ka tu pizdelini "dvi minutes darbo"! Vien kliento papezejimas >>>>> isdestant beda uztruks bent tris minutes. O kur dar popieriu >>>>> tvarkymas - sutvarkyti priemimo/atidavimo dokumentus! Gerai, darysi >>>>> gyvai. Kokia garantija tada? Dokumenta vistiek reiks israsyti. O ir >>>>> gyvoj eilej nieks nestoves. Jeigu ir stoves, ta ireiks mergos, kad >>>>> suvaldytu klientu srauta, nes pats uzsipypinsi nuo lakstyt nuo feno >>>>> prie kliento ir atgal. >>>>> >>>> >>> >>