Tema: Re: Saslai
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-05-28 08:49:02
Kalbant apie šašlus, tai šitame grupse (neberodo man threado) prieš kelis
mėn buvo diskusija apie šašlus, ir kažkas buvo įmetęs rusišką linką apie
šašlo ruošimą. Ten rašė apie marinavimą granatų sultyse, pomidorų sultyse ir
aluje. Bandžiau granatus, tai arba kažką ne taip padariau, arba aš nemėgstu
saldžių šašlų su vemalų prieskoniu, bet nepatiko nei man nei kompanijai :-\

Šį šeštadienį išbandžiau pomidorų sultis, bei sūdyt (kaip ir buvo šitam
grupse nutarta, kad yra teisinga) prieš kepimą. Užsirašau į Like'inamų
šašlykų sąrašą, tik gal su prieskoniais kiek per kukliai pasielgiau. Žodž,
pomidorų sultis rekomenduoju (-;
Aluje bandyt kol kas nedrąsu - žmona pilve nešioja nepilnametį :-)

"SM"  wrote in message news:jpntdf$f07$1@trimpas.omnitel.net...

   Sveiki gurmanai :)

Siam vakaraui ~9 zmonem reikia saslu. Zadam I gamta lekti, kur Vilniuje
padoresniu galima butu prilekus nusipirkti?

/ SM