Tema: Re: Apie atostogas
Autorius: Kenis
Data: 2015-04-29 20:21:15
ok ok, man deja neduota, va pavyzdys:

Vėlus vakaras...miesto centras...eina gatve mergina verkianti, pro šalį
važiuoja prabangus automobilis, už vairo vyriškis, pamato merginą ir
pristabdęs automobilį prie jos, sako:
- Mergina, kas atsitiko? Ko verki? Sėsk pavešiu kur reikia.
- Ne nereikia, visi jūs vyrai kiaulės.
- Na mergina, aš tik noriu tau padėt, pažadu nieko blogo nedarysiu.
Nusivylusi mergina pamano, kad blogiau jau nebus, o ir vyras atrodo
padoriai, na galvoja sutiksiu. Atsisėda į automobilį ir tada vyras pradeda
atsiseginėti kelnes. Mergina pakraupus sako:
- Ką jūs darot?!
- Dabar tu man čiulpsi.
- Ką jūs! Aš ne tokia! Kas jūs per vyrai, visi jūs kiaulės...!
- Pala pala, - nutraukia ją vyras. - Tu neišsigąsk. Po to kai tu man
pačiulpsi, mes nuvažiuosime į prabangų viešbutį, kuriame aš užsisakęs
karališkus apartamentus, ten praleisime romantišką naktį...šampanas, gėlės
ir t.t., ryte nusivešiu tave į prabangiausią drabužių parduotuvę (reik
manyt, kad bent šita bus "atidaroma" sėkmingai), ten galėsi nusipirkt kiek
ir kokių tik nori drabužių, tada skrisime į Kanarų salas, kur aš turiu vilą.
Grįžus iš Kanarų aš tave supažindinsiu su savo tėvais ir pristatysiu kaip
sužadėtinę. Atšvęsti šią nuostabią naujieną, mes skrisime į Alpes, žinoma
prieš tai turėsime nupirkti tau prabangius ir šiltus kailinius ir...
- (slurp) (slurp)....ir kepuraitę.

"Versalis@work"  parašė naujienų news:mhpt92$ejp$1@trimpas.omnitel.net...

As tai sakyciau, vieniems duota pasakoti anekdotus kitiems ne, kaip ir
juos suprasti

O isnagrineti anekdota kas ir kaip yra analitinis mokslas, kas neidomu
masems (mums)