Tema: Re: Va kaip reik aprasyt buta nuomai
Autorius: svyt
Data: 2015-07-13 19:54:18
Nuomavau 6 metus buta brangiau nei rinkos kaina, nieko ipatingo
 bet po kikvieno nuomininko darydavau kosmetini remonta, pats dazu
 kvapas labai vilioja... bet nuoma atsiperka jei nuomininkas
 isgyvena virs pusmecio, nes vistiek viskas apdulka ir bent
 dazomus tapetus ir dar ka nors reikia atnaujinti. Jei nuomininkai
 uzsisedi tada gerai budavo, tai ir nuomuojant tekdavo ziuret kam
 nuomoju.
 ltokie meiluzem netinka, pusmetis ir meiluzei paciai
 reikia moketi, o jai pasidaro per brangu.

--
svyt//