Tema: Re: Viktara vando 2
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-07 07:30:52
Be reikalo puolate JJ, tikrai galima jonizuoti vandenį, padarant jį šarminiu
arba rūgštiniu.
Jeigu jame yra druskų, tai tas procesas įvyksta greičiau. Elektrolizės būdu
tą galima padaryti ir namų sąlygomis.

Ir taip, poveikį organizmui tyrė mokslininkai.
Ir taip, poveikis yra, nes į skrandį patenka rūgštinis ar šarminis skystis.
Nepaneigsite, kad vanduo su ištirpinta valgomąja soda poveikį turės.

Ir dar, ar teko girdėti apie sidabro poveikį vandeniui?