Tema: Re: ldb.lt daro juokingus
Autorius: zauras
Data: 2010-07-27 15:03:06
na, man įdomu, kokia institucija LT tikrina, ar turkas realiai moka prancūzų kalbą ir kokios jo programavimo žinios.
Tikėtina, kad tokie dalykai yra grindžiami popieriais. Taigi, naujo darbuotojo sugebėjimų pagrindas yra jo paties pristatomas popierius turkų kalba su turkišku antspaudu.
Ir greičiausiai verstas Turkijoje į kažkurią suprantamesnę kalbą bei patvirtintas turkų notaro antspaudu, nes pas mus kažin ar yra verčiančių :)
Svarbiausia yra gauti leidimus čia dirbti. O ką ir už kiek dirbs, čia jau visai kitas klausimas.