Tema: Re: Kiauliuko gyvenimas
Autorius: Siero senolis
Data: 2010-08-06 20:59:19
Aš tau sakau, susikaupk ir padaryk ką nors tokio, blin, kad tave atsimintų.
Paprastai nusižudyti - ne lygis.
Net nežinau... Sukurk kokią smegenų plovimo sistemą ir nepilnavertiškumo
komplekso ugdymo mokyklą, kad visi ten pakliuvę galiausiai kartu masiškai
nusižudytų. ČIA BŪTŲ GERAS.
O kai tave mentai norės sugauti, tai ir tu nusižudyk. ARBA nenusižudyk ir
tikrai išgarsėsi, prasidės visokie socialiniai tyrimai ir t.t. Ir išvis dar
tokio dalyko turbūt nėra buvę šitam išprotėjusiam pasaulyje (nu, Pilėnai
buvo :D)
O dar į youtubę, jei įdėtum :O:O:O.
OMG

blin, duok šitam ištvirkusiam pasauliui TO, ko jis dar nematė. }:)