Tema: Re: Apie LT is airisko laikrascio
Autorius: Vinetu
Data: 2010-11-05 13:24:57
Nu matai cia ne viskas tiesa kas taip akivaizdu :) Tas 200 kg mesainis tai
savo kojytem nusiris i lektuva, o va bagaza teks krovikams tampyt ir kraut
rankutemis, o pas juos yra normatynai, kad jie negali kelt sunkiau nei
(...).

"e-Kerepla"  parašė naujienų news:ib0jht$tuc$1@trimpas.omnitel.net...

Va va... o žiauriausia yra kai oro uoste vos už kelis kg bagažo viršsvorio
ima pisti protą ir apmokęstina belenkokiom bapkėm, o greta koks 200
kilograminis kiaulė sau ramiausiai skrenda, nes mano bagažo ~5 kg viršsvoris
jau perkrauną lėktuvą, o jis mat su savo ~100kg lašinio ne....  ;]