Tema: Re: Forever Alone vol10
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-11-24 14:21:00
ei, ash irgi turiu viena shiukshlyna, kuriame praktishkai knisuosi, ir kuri kelis kartus ir chia linkus buvau metes, visi yra per daug tinginiai, kad patys ieshkot kas dien juokingu pixu visam internete, net jei jiems parodysi, kur jei randasi, zhmones megsta koncentruota fun:)
O ir dabar ish visu metanchiu, nebent musu su shadow kelei persipina, praktishkai retai reikia trint, ar trint daug ish savo paruoshto packo - vienintelis pasiulymas, filtruot ir mest tik tuos, kurie tau atrodo tikrai juokingi, ar bent jau tie, kurie kelia shypsena tau ir mest tik tokius. Kartas geriau ne kiekybe, o kokybe.. Ash pvz dazhnai svarstau, ar mest kazhka, net kas man sukele shypsena, ar tai nebus per daug extreme:)

Anyway, tesk gera darba:)