Tema: Re: The bubble touches me
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-03-02 12:02:57

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ikl1lo$t0g$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> anyway, kalba ne apie tai:)
> visu pirma, nera parodoma uzh ka tiksliai suseme mergaite: 'moments
> later' - nieko nepasako, per tuos momentus ji galejo apspjaut policininka,
> ar ishsitraukt ginkla - pachio suemimo ir kaip jis ivyko, kazhkodel
> nerodo. Video editinimo ir zhmogishko proto erroro (cause and effect'o
> matymas visur) galima zhmones itikint bet kuo. stovejo mergaite, nieko
> nedare, sodino geles - kitas kadras - ja sushaudo... Vai, vai vai, pikta
> policija.. tiesa kad praleistuose kadruose buvo kaip jis su svinarezu
> ishskredzhia puse kaimo - niekam neidomu:)

Fair enough. Nors kazkodel man atrodo, kad ta mergaite gana taikiai
atrodanciame proteste nebuvo kaimo skerdeja ir ja vistik uz muilo burbulus
sueme :) Gali paduot mane i teisma ;)

> net jei ji ish tikro nieko nedare - shiuo atveju ash palaikau
> poliucininkus - jis aishkiai ir motyvuotai pasake del ko nepusti burulu -
> tai yra chemija, kuri patekus i akis gali padaryti zhalos (ish ko jis
> padarytas mentas nezhino, gal pikta panke burbulus puchia ish muilo su
> kalio cianidu, ar rugshtim:) - todel jis paprasho tai nutraukti.
Tai panasiau i argumentavima ad-absurdum. Nes va tame buteliuke, kuri nesasi
mama su vaiku, gali buti ne pienas, o BOMBA BLE. Pakuojam, nes ejo salia
prezidenturos. Ji ten salia gyvena? Tough luck.

> nepaklusus teisetiems policininko nurodymams ji buvo sulaikyta - kai
> pasirodys, kad buteliuke buvo tik muilas, poliucininkas privales grazhiai
> atsiprashyt.
Tu turbut skaitei, kad tas policininkas po to pradejo padavinet incidente
dalyvavusius ir filmavusius zmones i teismus uz izeidinejima? Eghem...
savotiskai atsiprasau pas juos skamba :)

> Bet per toki G20 susirinkima, zhinant kokie pacifistishki tie pacifistai
> buna (langu, virtinu dauzhymas, riaushes, mashinu padeginejimai) - better
> to be safe than sorry. Jei tai butu paprasta diena ir mentas uzhpultu
> tiesiog mergaite puchianchia burbulus kur nors laukuose - butu kita kalba.
> Chia ji specialiai shiuos veiksmus atlikinejo sustiprintos apsaugos
> teritorijoje...
O jei sustiprintos apsaugos teritorija paskelbsim visa valstybe... turesim
<atsitiktine Afrikos valstybe su 20 metu trunkancia ypatingaja padetimi>.
A.k.a police state'a. Jei jau ten buvo taip pavojinga, tai kur ju riausiu
uniforma, skydai ir tvarkingai suformuota tvorele su uzrasu "stop police"?
Kitu atveju as nematau cia nieko kito, kaip policininko kabinejimosi.
Policininke salia reagavo normaliai, vos laike juoka uz dantu :)