as rasyciau iskart Claim i Paypal'a, susitvarkys - nucancel'insi. O tai ziurek issiregistruos is Paypal'o, saskaitas uzsidarys ir rukysi. Pats dabar turiu panasu dalykas, ikaliau claim'a iskart kai tik leistinas 10 dienu terminas suejo. "Snoopy" <snoopynemegstaspamo@freemail.lt> wrote in message news:fsv9hn$n43$1@trimpas.omnitel.net... > Iskilo tokia beda: per Ebay/Paypala buvo nupirkta preke, kai atejo - > pasirode brokuota. Pardavejas sutiko refundinti, preke jam buvo issiusta, > po kurio laiko anas patvirtino, kad gavo, ir pazadejo per 7 darbo dienas > grazinti pinigus. Praejus dar 2 savaitem ir nesulaukus pinigu, uzklaustas > pardavejas atsake, kad pas ji kazkokios bedos su jo paypalo saskaitom, ir > kai tik jos susitvarkys, bus apmoketa. Bet Ebajuje tas pardavejas dabar > jau rodomas kaip "not a registered user", ir pasiskaicius paskutinius > komentarus, atrodo nelabai patikimas. > > Ka reiketu daryti? Ar dar bandyti laukti, ar kelti koki disputa? Jei > kelti, tai kur? Paypale?