Tarp "testu" ~savaite buvo, abejoju, ar per tiek laiko musu laukuose taip klienturos padaugejo... "PukiS" <pukis@capri.lt> wrote in message news:gp18hg$to3$1@trimpas.omnitel.net... > pataisymas - toje vietoje wireleso linkas. speju 2.4 dazniu. zmogelis > testavosi ryskia kai neapkrautas AP buvo, praejo kiek laiko, prikabino > daugiau klienturos ant to pacio ap, naturalu kad greitis nuvaziavo zemyn. > naturalu turiu omeny technine prasme, paslaugos kokybes atveju nebaisiai > cia kvepia :) > > -- > PukiS > +37068224536 > > "Modestas" <modestas@echelon.lt> wrote in message > news:gp0rir$b5v$1@trimpas.omnitel.net... >> Night" <vytis@tbs.ltt> wrote in message >> news:gp0o1l$6iu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nesugalvojau, kaip is cmd perkelti i notepad... :( >> dešiniu pelės klavišu ant cmd lango, pasirinkti "mark", pele pažymėti >> tekstą, spausti "enter" >> >>> Virsuje be jokio siuntimo, apacioje siunciant faila is litnet'o. >> >> Štai su šiais rezultatais drasiai galima eiti kelti skandalo pas tiekėją. >> Nežinau kokia įranga pastatyta tarp "my.router 192.168.1.1" ir >> 89.117.228.198, bet panašu kad problema yra ten >